Wattn opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg byttet strømleverandør 18.5. Den 27.5 var min strømavtale borte fra min nye leverandør, og jeg fant da ut at jeg hadde havnet hos Wattn. Har aldri hørt om disse, og har absolutt ikke flyttet mitt abb. hit. Hvordan et selskap bare kan flytte over avtalen er for meg helt uforståelig. Har vært i kontakt med de på tlf uten noen løsning, samt to ganger purret på selskapet via mail (uten noe svar). Har også bedt om dokumentasjon for denne flyttingen. STYR UNNA!
Når selskaper slår seg sammen og skal forenkle og "rydde" opp i eksisterende avtaler forsvinner avtalene som er gunstigst for kundene.
GULL kundeservice! Jeg har fått så god hjelp og god oppfølging!
Så kjekt å høyre at du har fått god hjelp Henriette! Takk for at du tok deg tid til å gje di tilbakemelding. :)