Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har fulgt oppfordringen på banken nettside om å logge meg inn og bruke deres eget mailsystem ved henvendelser. Dette har jeg gjort tre ganger, bl a med spørsmål om hvorfor jeg ikke har mottatt faktura på et nytt lån jeg har, hvorfor det ikke er oppført KID nr i nedbetalingsplanen osv. Jeg får ikke betalt avdragene som nå er et par uker over forfall uten KID. Jeg har som sagt skrevet tre mailer om dette i løpet av et par uker, men ikke fått svar på noen av de! De gidder ikke en gang å purre meg på forfalt avdrag. Jeg har forsøkt å ringe et tlf nr som egentlig gjelder mistet bankkort, men der er det alltid minst 15-20 pers foran meg i kø, og ingen tilbud å ringe meg opp igjen slik de fleste aktører tilbyr. Hva i alle dager er dette for slag virksomhet? Og som sagt, jobber det egentlig folk der? De svarer ikke på andre henvendelser enn søknader på nytt lån. Etter at du er inne i systemet og fått deg lån, gir de tydeligvis helt blanke i folk.
Bank Norwegian besvarer ikke mine henvendelser om innfrielse av lån. Har betalt inn restbeløp så saldo er i 0. Har kontaktet dem på mail mange ganger, men de svarer ikke, så de lar kreditten stå åpen, slik at jeg belastes gebyr og rente. Dette er svært, svært alvorlig. Advarer mot å benytte deres tjenester.
Når jeg sammenligner tilbudene med andre banker er rentene alt for høye.
Vanskelig å få snakke med dere når alt skal gå på nett, særlig når man ikke klarer å bruke nett. Første gang at jeg ikke kan nå dere på tlf som man kan med andre selskap for og ordne opp med dere når man trenger det.
Jeg har både Norwegian kortet og et forbrukslån. Som trofast kunde er renten alt for høy.
Bra og godt kredittkort som man får bonus på mange plasser, å man får bra veiledning i nettbanken.
Ingen ting, har prøvd å låne penger men har bare fått avslag. Alle må kunne få lån.