Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg og kona har hatt Visa kredittkortet i mange år. Fornøyd med gebyrfri uttak i utlandet og det har blitt noen ferier finansiert på cashpoints. Renten er litt høy, men det trenger ikke å bety noe ved normalt bruk. Forbrukslån/refinansiering har konkurransedyktig rente, med mulighet for opplåning. Ubegrenset gebyrfri sparekonto (4%) egner seg til buffersparing og regningsbetaling/faste betalinger/avtalegiro/efaktura. Sparekonto Pluss (4.45%, 6 uttak årlig) for mer langsiktig sparing. Nettbank og Android app er simpel og funksjonell. Banken tilbyr ikke brukskonto med straksbetaling eller debetkort.
Tannhelse forsikring. Fikset tenner for 2 mnd siden. De svarer ikke på mail, de svarer ikke tlf, de ringer eller tar ikke kontakt tilbake. Har betalt forsikring i over et år og det føles som et scamselvskap! Det er helt sykt! Trodde dette var seriøst selvskap, men etter å ha sett alle reviewsene så skjønner jeg at det gjelder ikke bare meg.
Fikk lån til gunstige vilkår, deretter økte det raskt fire ganger raskere enn styringsrenta.
Tror de fleste legger igjen omtaler når man har hatt en negativ opplevelse. Velger derfor å legge igjen en omtale med min positive erfaring :) Jeg har hatt både kredittkort og sparekonto hos Bank Norwegian i rundt ett år nå og har vært strålende fornøyd med det. Man skal ikke ha kredittkort om man ikke klarer å betale faktura innen fristen, og Bank Norwegian er kanskje en av verstingene når det kommer til renter på kredittkort. For dem som har god styring på pengene sine er det gull verdt å få cashback eller cashpoints på alle kjøp man gjør. "Gratis" penger. Neste flytur ble nesten fulldekket av poengene jeg tjente opp her. I tillegg er det enkelt å justere kredittgrensa opp eller ned. Også fornøyd med sparekonto med en av markedets høyeste renter. Gunstig å ha sparingen i en annen bank, langt unna forbrukskortet ;) Mindre fornøyd med at nettbanken, som føles litt "billig". Og appen er simpelthen en mobilversjon av nettsiden.
Veldig vanskelig å få kredittkortet. Spør spørsmåler som ikke gir mening. Får avslag uansett hva du gjør
Hold dere unna! De godtar ikke oppsigelsen din! Jeg sa opp kredittkortet mitt i august i fjor, fikk fakturaer over 0 kroner etter det og tok kontakt med kundeservice som lovede å ordne opp. Etter 10 månader fikk jeg faktura for tyveriforsikringen som jeg den gangen tegnet. Det viste seg at kontoen min fremdeles er registrert. Bank Norwegian har ignorert min skriftelige oppsigelse og kundetjeneste ga de svar de mente at jeg ville høre. Fasit: Du kommer nesten ikke ut av denne Banken. Min prosess med å si opp er fremdeles i gang
Kundeservice mangeler professionalitet og uhøflighet. De vet ikke sin egen regler, vet ikke hvordan å svare på enkelt spørsmål, uhøflig svarer.