Bank2 har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg ringte innen bankens åpningstider ble jeg møtt av en mobilsvarer til et mobilnummer som var et annet enn det nummeret som ble oppgitt. Forsøkte flere ganger. Virker ikke som de har profesjonell kundehåndtering. Da jeg neste dag fikk kontakt, tok det en samtale på over 30 min for å få svar på enkle spørsmål vedr innskuddskonto. Det virker ikke som de har oversikt over egne produkter/vilkår. Neste dag opprettet jeg konto, kom da till en uoversiktlig nettbankside med flere feilmeldinger. Det stod at jeg må opprette brukskonto, selv om jeg har fått beskjed om at d3t må man ikke. Man fikk ikke tilgang til kontoene. Ringte kundesenter, første person la på da jeg presenterteproblemet. Andre person kunne ikke forklare hvorfor det står at man må opprrette brukskonto. Mente det er forsinkelse i nettbanken ( kl 14 på en vanlig hverdag). En nettbank må da være oppe og gå til enhver tid! Virker uprofesjonelt, usikker på om man blir ivaretatt som kunde.
Vår firma har brukt banken i 15 år og har vært fornøyde. I løpet av de siste mnd har de lagt om nettbanken som nå er bruker uvennelig. Regnskapsfører er helt oppgitt Det verste er dog belastning av gebyrer for bank tjenester vi ikke har brukt og avslag på å få dette refundert når feilen påpekes. STYR UNNA
Bank2 var vår hovedbank for to av mine selskaper. Vi opplevde at Bank2 var den beste banken i 10 år. Men idag har de blitt den dårligste banken jeg noen gang har vært borti. Elendig kundeservice. Elendig nettbank. Gebyrer for hver minste ting.
Fra dag 1, har jeg følt at banken ikke ønsker meg som kunde. (Vært kunde i 2 mnd.) Nå bytter jeg!
lett og oversiktlig nettbank, egen rådgiver, rask med tilbake melding, fritt uttak på høyrente, minimum 50 000 for å beholde dagens høyrente på konto