TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God erfaring, super kundeservice, lett håndtering.
Hei Annikken! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du opplevde super kundeservice og lett håndtering av saken din. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Fikk veldig god hjelp og det var rask behandling helt topp bank abselutt å anbefale .Og raskt svar ikke minst 😊😊
Hei Bente! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du fikkv eldig god hjelp og syntes det var rask behandling hos oss. Takk for anbefalingen :) Vi har fokus på å svare alle våre kunder raskt både på telefon og e-post. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Vil anbefale TF Bank for rask saksgang. Vil anbefale til alle som trenger en refinansiering
Hei Magnus! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du anbefaler oss videre for refinansiering :--) Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Har ikke hørt om dere tidligere, men imponert over hvor raskt og problemfritt alt gikk hos dere! Jeg er veldig fornøyd med lånebetingelsene jeg fikk derfor valgte jeg dere. Når det kommer til å signere avtalen skulle jeg ønske det var en knapp som man kunne trykke på utsatt til senere på dagen. For når man er på jobb er det ikke alltid man har mulighet der og da til å signere. Så slipper man varsler som kan oppleves som mas, da gjør man det senere.
Hei Elisabeth! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er imponert over hvor raskt og problemfritt det gikk å bli kunde hos oss samt at du er fornøyd med lånebetingelsene. Vi tar med oss videre ditt innspill angående signering av avtalen. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Hatt refinansiering hos dere 2 ganger nå, ved innfrielse av lån har jeg begge ganger ringt inn for å få et slutt beløp. Hver gang har jeg sittet igjen med restbeløp til betaling. Når jeg så ringer inn igjen får jeg beskjed om at det ikke er registrert noen Tlf samtale fra meg hvor jeg har bedt om innfrielse. Spør om å få prate med en overordnet, men dette er dessverre ikke mulig... Har hørt om flere i samme situasjon. Føler som man blir robbet for litt ekstra hver gang man innfrir/flytter lånet. Rart at lånet skal øke med nesten en tusenlapp bare dager etter forfall og i tillegg til at det også står godt forklart på melding fra mottaker i nettbanken hva forfallet gjelder - inkl gebyrer, forsikring, avdrag, renter fra forfall til neste osv. Samt restbeløp til neste mnd. Og det samme i de neste innbetalingene... kommer ikke til å benytte meg av dere igjen.
Hei Inger! Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice. Det er dessverre ikke alltid en overordnet tilgjengelig på telefon men alle våre ansatte på kundeservice har mulighet til å svare på henvendelsene dine. Det er viktig at man opplyser om nøyaktig hvilken dag man skal innfri slik at vi kan lage en avsluttende faktura med korrekt utestående beløp, hvis man innfrir en annen dag enn avtalt vil dessverre det forekomme restbeløp. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Har du ytterligere spørsmål ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss per telefon 56 99 92 00 eller e-post på [email protected]. Med ønske om en fin dag Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Ryddig og greit, veldig god kundebehandling og oppfølging. Anbefales
Hei Espen! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og oppfølging. Takk for anbefalingen! :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Hyggelig, alt gikk fort. Fikk noe spørsmål og alt var positiv.
Hei Katherine! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes at søknadsprosessen gikk fort og at du syntes alt var positivt. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge