TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk gjentatte påminnelse om forfalt faktura kr 300, denne ignorerte jeg da jeg var i pluss på kontoen, noe jeg har vært lenge (grunn av tilbakebetaling kansellert reise). Da purring på betaling fortsatt og nå med purregebyr, tok jeg kontakt med BB Bank. kundebehandleren konkluderte med att det var systemet demmes som ikke hadde registrert innbetalingen fra reisebyrådet, derav regning. Ba han da om å få slettet regningen fra dem, det kunne han ikke, heller kunne han ikke fjerne purregebyret, dette måtte jeg betale. Endte med att vi var enige om at jeg bare skulle bytte bank.
Hei Arild! Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice og vi beklager det som har skjedd. Vi tok kontakt med deg på fredag for å ordne opp, og skulle det være noe mer så ikke nøl med å ta kontakt. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Snabbt og enkelt hjelp med og refinansiere lånene mine. Kunne hatt en hjemmeside med innlogging før kundene
Hei Susanne! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at det gikk raskt og enkelt å refinansiere hos oss. Vi har dessverre ikke side for innlogging, men dersom du tar kontakt per telefon eller e-post vil du få raskt svar på utestående saldo og status på lånet ditt. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Ingen problemer i det hele tatt. Hyggelige mennesker å snakke med og god veiledning.☺ Refinasiering kunne vært enklere og få innvilget men det kommer vel an på en helhetsvurdering av kunden.
Hei Kari! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi er hyggelig å snakke med og ga deg god veiledning. Det stemmer at det er forskjellige faktorer som spiller inn på vurderingen av refinansieringssøknader. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Hyggelig kundeservice, og rask behandling. Litt høy rente, men ingen skjulte kostnader.
Hei Per! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har hyggelig kundeservice og rask behandling. Renten på forbrukslån varierer ut ifra flere faktorer når det gjøres en kredittsjekk. Det vil derfor variere hvilken rente du blir tilbudt sammenlignet med andre, men ved refinansiering så blir du tilbudt bedre vilkår på totalbeløpet enn eksisterende lån. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Supert 😉 veldig bra. Jeg vil anbefale det til andre mennesker.
Sjelden har jeg opplevd så bra kundebehandling og ikke minst raske. 5*****
Hei Ragnhild! Tusen takk for utrolig hyggelig omtale. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og syntes vi er raske. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Min opplevelse med BB Bank er veldig tilfredsstillende. De tok kontakt på tlf og forklarte hele prosessen og det var ikke masing om ekstra tillegg du kunne kjøpe. Og det er noe en setter pris på, en føler seg ikke tvunget til å kjøpe tillegg. Hele prosessen føltes gjennomgående ren og ryddig på en profesjonelt måte. Jeg er kjempefornøyd med valget av BB Bank.
Hei Magne! Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår prosess og med valget av bank. Velkommen til oss :) Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge