TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mett å få kontakt med kundeservice. Ting går raskt og greit.
Hei Mette, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Tilbyr opptil 4 avdragsfrie måneder (kun betale renter) og 2 betalingsfrie måneder. Når du plutselig trenger det sender du en makl som du alltid får svar på innen kort tid, de er også behjelpelige på å refinansiere for mange med lav inntekt og gjeld så de får romsligere budsjett ellers. Fantastisk flott bank, de hjalp meg når DNB "ikke kunne".
Hei, Takk for din fantastiske tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vårt tilbud om opptil fire avdragsfrie måneder og to betalingsfrie måneder har vært til nytte for deg. I tillegg til at du fikk et refinansieringslån hos oss som var tilfredsstillende. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Kundeservice på TFBank er en av de få stedene jeg opplever skikkelig god personlig service. De strekker seg langt for kunden og er opptatt av best mulig løsning for begge parter. De er raske til å svare både på telefon og epost, de tar hensyn, og ikke minst er de hyggelige og forståelsesfulle. Anbefales virkelig!
Hei Nadja, Tusen takk for de rause ordene! Vi er glade for å høre at du opplever god personlig service fra vår kundeservice. Vi legger stor vekt på rask respons og hyggelig kommunikasjon. Takk for anbefalingen, og vi ser frem til å fortsette å gi deg den beste servicen mulig. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Jeg opplever denne banken som veldig fin! De er veldig flinke til å ta vare på kunden. Å gir støtte og forutsigbarhet der man trenger det
Hei! Takk for din vurdering av oss :-) Det er flott å høre at du er fornøyd med bankens tjenester! Veldig kjekt at du opplever deg ivaretatt som kunde. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Rett å slett bare møkk. De driter i kundene sine Svarer ikke på Mail når de har gjort feil
Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse her. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected]. Merk gjerne eposten din med "Aleksander" så skal jeg hjelpe deg videre her! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Absolutt ett strev med å få refinansiert. Og de kan jo ikke noe om bank og refinansiering. At en bankkonto skal bekrefte hvem jeg er og ikke min bank ID er jo helt bak mål. De spør om feil info og hvis det ikke er feil informerer de ikke hvorfor de trenger informasjonen. De endrer avtalen uten og spørre. Og de refinansierer ikke hele summen. Det må du gjøre selv. I en verden av svindel har de gitt alle tegn på at de ikke er seriøse. Anbefaler ikke denne banken til andre selv om jeg idiotisk nok klarte å havne inn i en slik bank
Hei Sarah, Takk for tilbakemeldingen din. Det er beklagelig å høre at du har hatt en negativ opplevelse her. Som tidligere forklart på e-post, er det nødvendig for oss å registrere kontonummeret til alle kunder i lånesøknaden, enten det gjelder refinansiering på vegne av deg til ulike kreditorer eller direkte utbetaling til din konto. Vi forstår at refinansieringsprosessen kan virke omfattende for deg som kunde, men denne praksisen er utelukkende implementert for å sikre at vi mottar dokumentasjon som bekrefter korrekt utbetaling til riktig kreditor. I enkelte tilfeller kan vi være nødt til å justere lånetilbudene våre, og dette kan skyldes forskjellige årsaker. Vi oppfordrer deg til å ta kontakt med oss enten via e-post på [email protected] eller telefonnummer 56 99 92 00. På denne måten kan vi bistå deg videre og gi ytterligere forklaringer om situasjonen. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Rask behandling av søknad og god kundeservice. Anbefales.
Hei Audhild, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Veldig kjekt at både behandlingsprosess og kundeservice falt i smak. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge