Bien Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ville i utgangspunkt støtte små bedrifter og lokale banker, og være kunde hos en bank med er fysisk kontor. Dessverre hjelper ikke dette, jeg ble behandlet ekstremt svart/hvitt og rigid ifb en alarm som gikk da jeg skulle betale noen regninger, som ikke var svindel. Da jeg skulle oppklare saken og si at det var meg og mine egne regninger det gjaldt, var det bare deres egeninteresse og egenbeskyttelse de ønsket å ivareta. Min sikkerhet som kunde ble ikke prioritert og den kommer tydeligvis ikke i første rekke. Har siden byttet bank.
Veldig fornøyd med råd og hjelp fra min rådgiver! Bra app også.
Jeg har vært kunde i Bien i 15 år og er meget tilfreds. Rask og hyggelig kundeservice, personlig oppfølging, korte oppfølgingslinjer og brukbare vilkår. De kunne vært enda mer konkurransedyktige på vilkår. Jeg synes også at servicen falt noen hakk etter at banken flyttet lokaler. Det er blitt mer upersonlig enn det var, litt mer preg av en storbank. Jeg håper de finner tilbake til det som preget banken slik det var der de var før. Nettbanken er veldig dårlig. Men det er vel ikke Bien, men Eika sin feil.