BlueStep Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På grunn av høg innskuddsrente har jeg sparekonto i banken. Internett siden er enkel å forholde seg til, regelmessig uten noen form for avvik. Grei service når jeg har kontaktet kundeservice. I det hele tatt er jeg godt fornøyd med blue step bank.
Bruker denne banken som innskuddsrente-fastrente-Er alltid blant de beste på 1 års binding. Har ikke hatt noen problemer med dem. Dog bør folk huste at dem som gir best innskuddsrente- har ikke den billigste utlånsrenten..
Forsøkte å ringe i åpningstiden for å sjekke noen priser. Fikk melding at de ikke hadde anledning til å ta i mot samtalen - at de håpet jeg kunne ringe tilbake ved en senere anledning.
Har høyrente sparekonto i banken. Får et av markedet høyeste renter. Enkelt, jeg tar ut penger eller setter inn penger. Det er mitt behov. Den dagen banken ikke har god avkastning på mine sparepenger er det svært enkelt å bytte til en annen bank. Har vært kunde i flere år.
Satte inn penger for 7 år for to millioner. Deres egen sparebarometer viste at jeg skulle tjene 640.000 ved slutten av sparetiden. Jeg fikk bare 608.000, de skyldte på renters renter og mer til. Hvorfor viste da DEMMES sparebarometer 640.000. At de kan endre ting pga. 7 år er så lang tid. Ren og kjær svindel i mine øyner.
Den beste renten og enkelt å opprette og holde oversikt over innskuddet
Jeg opprettet en høyrentekonto Pluss i 2015 med en rente på 2,3 %. Nå viser det seg at denne renten er nede i 0,8%. Banken endret denne sparekontoen med nye sparepakker i 2019 fikk jeg høre nå, uten å varsle meg. Hadde banken informert meg om dette, kunne jeg hatt mulighet til å velge en annen spareavtale hos dem. (Hos Bytt.no ser jeg at jeg kunne hatt en rente med 4,3% hvis jeg hadde en SparePlussFast hos denne banken.) Jeg opplever at dette blir som å svindle sparekundene sine, som ikke er flinke til å følge med på endringene banken gjør til enhver tid! Selv etter at jeg klaget, fikk jeg ikke noen informasjon om gunstigere sparealternativer!