BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd - effektivt og løsningsorientert - hyggelig god service:)
Takk, Bjørnar! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen oss i BN Bank
For å slette kontoer må en sende de epost, og da slettet de plutselig også bankid'en min samt alt av avtalefakturaer og efakuraer. Måtte legge inn avtalefakturaene igjen selv, men efakturaene var det verre med for de dukket plutselig opp. Det var liten og ingen forståelse fra BNBank.
Beste rente, minimal ventetid på tlf. Rask betjening, hyggelige saksbehandlere.
Dette var så utrolig hyggelig å høre! Håper du sier fra dersom det skal være noe vi kan gjøre annerledes! Med vennlig hilsen Endre
God personlig service siden jeg har min egen kundeveileder. Han er lett tilgjengelig og svarer raskt. Jeg får veldig god hjelp og veiledning.
Forsøkte å bytte til BN bank fra Sbanken. Gikk veldig bra til å begynne med Opprettet konto, fikk tak i kort, registrert konto hos skatte etaten. Hadde bare å skaffe meg BankID og avslutte Sbanken kontoen igjen. Kontaktet kundeservice, og det kunne jeg bare glemme, først hadde de krav om 3 måneder med lønnsingang på konto, jeg måtte bevise at jeg hadde satt den kontoen til utbetalinger hos skatteetaten og så skulle jeg få lov til å søke om å få BankID. Flott det, er ikke kunde lengre.
Jeg må virkelig beklage din opplevelse av det å bli kunde hos oss! Bankene har innført en rekke tiltak for å begrense hvitvasking. Dessverre har vi i ditt tilfelle ikke gjort nok for å forklare bakgrunn for spørsmål, og ikke minst veiledet deg for dårlig slik at bytteprosessen til oss har blitt unødig kronglete. Jeg beklager sterkt feilen vi har gjort! Med vennlig hilsen Endre
Hvorfor får du ikkje penger fra NAV? (Får lønn fra arbeidsgiver inn på konto) Hva brukes pengene til? er spørsmålet fra kundeservice. Også fra hvem, til hvem, hvorfor, hvem er det. De er ikkje pålagt å spørre om mitt personlige forbruksmønster av min lønn, fra min konto.
Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.