Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet til Bulder bank i høst- og er veldig fornøyd med både produktene, avtalen og kundeservicen de har gitt meg.
Har hatt litt forskjellig, aldri vært så fornøyd som med bulder.. har ingenting negativt å si. God kundeservice og veldig bra app. Stor fordel med også med god rente på sparekonto.
Bulder er, synes jeg, noe uferdig. Men det sier jo dere selv. Jeg ønsker at når jeg betaler noe så kan det komme frem også når og hvor mye det ble betalt til den kontoen forrige gang og før det. Synes også at det er forvirrende de ikonene som dukker opp til venstre for betalte regninger/fakturaer. Og der burde vi kunne se og endre fra konto også Mvh. Bjørn V.
Å bytte til Bulder gikk smertefritt, angrer ikke et sekund. Brukervennlig app som gir god oversikt over alle kontoer og betalinger. Jeg liker at man kan definere abonnementer og man har full kontroll over fremtidige kostnader. Budget funksjonaliteten er også veldig nyttig. Eneste minus i Bulder er at man ikke kan ha ekstra kort for delt konto. Mange har delt økonomi med en felles konto. Det burde vært mulig for begge parter å ha eget kort for kontoen som er delt. Håper det blir mulig i fremtiden
God servie. Gode vilkår både på lånerenter og innskuddsrenter.
Veldig fornøyd, bortsett fra å overføre mellom kontoer er litt knotete
Hei Mathias😊 Takk for fem stjerner. Fortell oss gjerne mer om hva du synes er knotete med overføring mellom kontoer på [email protected] så kan vi se om det er noe vi kan gjøre bedre? Hilsen alle oss i Bulder 😊
En bank som er gunstig og enkel å bruke med app som har god oversikt over min økonomi. Har god erfaring når jeg skulle flytte mitt lån og utrolig hyggelige og hjelpsomme ved kundeservice.
Hei Toril 😊 Så bra å høre at flyttingen din var enkel, at du fikk god hjelp fra oss når du trengte det, at du er fornøyd med appen og at den gir deg god oversikt over økonomien din. Hilsen alle oss i Bulder😊
Gruet meg tydeligvis helt uten grunn til å bytte bank. Enklere blir det ikke og får knall betingelser og en god app! Få på plass betaling til utlandet så kan jeg fullstendig kvitte meg med DNB.
Hei Owe😊 Du er ikke alene. De fleste gruer seg til å bytte bank. Bankene har ikke gjort det så enkelt tidligere. Men nå har det blitt lettere, godt å høre at du hadde en god erfaring med byttet ditt. Så bra at Bulder fungerer så godt for deg og at du er begeistret for betingelsene og appen. Vi ser på mulighetene for å få utenlandsbetaling inn i appen nå. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Får god oversikt. Bra priser. God budsjett funksjon.
Hei Jan Godt å høre at du får god oversikt og er fornøyd med prisene! Kult at du har testet budsjettfunksjonen. Den kan være nyttig! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Billig bolilånsrente, høy innskuddene. Enkel og fin app
Hei Tone 😊 Så gøyå høre at Bulder fungerer så bra for deg og at du er fornøyd med renten på boliglån og innskudd og ikke minst appen. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Bulder er en enkel bank å bruke. Tjenester og løsningene er lettfattelige og logiske.
Hei Torleif Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at tjenestene og løsningene er enkle å forstå og bruke! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Fantastisk brukervennlig og best rente, enkel prosess for å flytte over.
Hei John Bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med brukervennligheten, rentene og prosessen å flytte over. Det er enklere enn de fleste tror på forhånd. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Appen framstår som noe uoversiktlig, må veksle mellom flere sider på liten skjerm. Tidligere vant med nettbank, så man trenger kanskje litt tid til å venne seg til nytt format...
Bulder leverer mye bra greier, men er dessverre veldig umodne på ting som burde være selvfølger for en fullverdig bank. De klarer ikke etterleve sentrale krav i personvernforordningen, for eksempel rett til manuell behandling av personopplysninger, når deres egen automatiserte kredittkortløsning gjør feilvurderinger, som den har gjort både for meg og mannen min. Når man opplyser om dette, må man gå den tidkrevende og irriterende veien om å klage til personvernombudet, før man får gjennom en endring. Videre kan man for eksempel oppleve å bli sperret ute av mobilbanken en lørdag formiddag, uten noen nærmere forklaring på hvorfor. Her er enda et sentralt lovkrav man ikke etterlever, denne gangen i finansavtaleloven. Når man i tillegg blir henvist til å kontakte kundeservice, som først åpner på mandag morgen kl. 9, så blir det hele tragikomisk. Plutselig står man der uten tilgang til mobilbanken (og dermed fullstendig uten tilgang til hele kundeforholdet sitt), og når mandag kommer så viser det seg at det var en eller annen uforklarlig teknisk feil. Ops, liksom. Sånn kan man ikke levere hvis man skal være en fullverdig bank. Å etterleve lovkrav burde være grunnleggende, og at tjenestene må være tilgjengelig og fungerer teknisk er åpenbart. Men etter å ha forsøkt å bruke Bulder som hovedbankforbindelse i én måned, er jeg foreløpig veldig misfornøyd.
Ryddig og lett forståelig nettbank.Ingen lange kø eller vanskelige kunderservice,hurtig bank bytteprosses på et sted.Anbefaler til alle😉
Etter anbefaling fra Bulder bank brukte vi en lokal megler for å sette ny verdi på boligen. Denne ble sendt inn til banken ,- MEN nedjustert/ nedskrevet av Bulder bank uten noe forklaring. Nedskrivinger medvirket til at vi fikk en dårligere rente/ ikke den renten vi som gjaldt i den gitte tiden. Svært dårlig kundebehandling- kostnad for oss med ny takst.