Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett og grei bank på nett. Har alle tjenester her og elsker at det ikke er gebyrer på diverse tjenester. God informasjon om endringer i forkant.
Hei Ninamonica Herlig å høre at Bulder funker så bra for deg! Kjekt å høre at du setter pris på informasjon om endringer i forkant. Vi informerer mer enn vi er pålagt å gjøre, og det er nyttig for oss å høre at du som kunde setter pris på det. Vi skal jobbe på for å holde deg like fornøyd i tiden fremover. Hilsen alle oss i Bulder:)
Renten for de med lav belåningsgrad er veldig god, appen er veldig lett å bruke og gir god oversikt. Kan absolutt anbefale banken til andre.
Hei Magnus! Det stemmer. Det er på de lave belåningsgradene renten vår er aller best sammenlignet med andre. I tillegg så har du sikkert sett at vi gir kundene automatisk den beste renten de kan få hos oss, når belåningsgraden går nedover. Takk for anbefaling! Vi skal jobbe på for å holde deg like fornøyd i tiden fremover . Hilsen alle oss i Bulder:)
Kundevennlig app.Veldig gunstig renta på boliglån.»Pauseknapp»på boliglån
Hei Egil! Takk for suveren tilbakemelding og fem stjerner. Vi skal jobbe knallhardt på videre for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Kom fra Sbanken som jeg trodde var veldig bra, helt til jeg fikk brukt Bulder appen en stund. Kan anbefales
Hei Knut! VI har stor respekt for alt Sbanken har stått for og gjort historisk. Nå som de har blitt DNB er det veldig mange kunder som har gått samme vei som deg. Det er herlig å høre at Bulder funker så bra for deg. Vi vet at kundene som kommer fra Sbanken er godt vant og har høye forventninger. Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss i Bulder :)
Har bare gode erfaringer med å bytte til denne banken
Hei Hans Perfekt! Godt å høre at du bare har gode erfaringer! Let's keep it that way! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bra rente og grei oppfølging. Mangler noe på tjenester
Hei Ine Kjekt å høre at du er fornøyd med rente og oppfølging. Gi oss gjerne en tilbakemelding på [email protected] på hvilke tjenester du savner. Hilsen alle oss i Bulder :)
Eg fekk ikkje lån fordi eg bur i eit område med for "lav score" som ho sa på telefonen. Banken kunne i det minst opplyst om at dei diskriminerer folk i grisgrendte strøk
Hei Gaute Det stemmer at en del områder i landet faller utenfor grensen for hvor Bulder kan gi lån. Dette har med hvor mange boliger det har blitt omstatt i ditt område den siste tiden. Det betyr ikke at boligen din ikke har høy verdi, eller at området er "dårlig". Det betyr bare at det er vanskelig for oss å sette en presis nok verdi på boligen. Vi trenger denne verdien fordi du som Bulder-kunde alltid skal kunne få den beste renten vi kan tilby deg, helt automatisk. Den renten bestemmes av belåningsgraden som igjen bestemmes av boligveriden og lånesummen. Det er i alle fall forklaringen på hvorfor. Skjønner at det ikke er mye trøst for din del. Men den gode nyheten er at scoren til området kan endre seg dersom det omsettes noen flere boliger i tiden som kommer. Hilsen alle oss i Bulder :)
Endelig en ny Skandiabanken! Noen småting som mangler, men det kommer etterhvert!
Hei Sigtill Takk for fem stjerner og god tilbakemelding! Vi har stor resptekt for alt Skandiabanken/Sbanken har gjort historisk. Nå når de har blitt til DNB så er det mange kunder som har gått samme vei som deg. Velkommen til Bulder! Du har helt rett i at noen småting fortsatt mangler. Vi jobber på spreng med disse og har god oversikt over hva kundene våre ønsker seg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Ingen BankID påloggings mulighet pr.18/11-22 Ingen to-faktor pålogging pr. 18/11-22 Dette burde vært på plass fra de opprettet BulderBank.
Hei Bjarne Når du søker boliglån eller bli kunde så bruker vi BankID som identifisering. Men når du skal bruke appen som kunde har vi valgt å bruke biometri (ansikt- eller fingerID) som innloggingsmetode. Dette fordi vi vurderer det som den sikreste og raskeste metoden. Vi har fått en del tilbakemelding på at noen likevel foretrekker BankID som innloggingsmetode og vi ser på mulighetene for å også tilby dette. Hilsen alle oss i Bulder :)
Appen prøver hardt å fremstå som "kul" men er til tider treg og har ikke spesielt velutviklet funksjonalitet. Hvis du prøver å søke om kredittkort og skriver feil i ett av feltene blir du automatisk avvist. Da kan du ikke prøve igjen på 6 måneder, uansett omstendigheter. Kan godt hende det vil være et godt alternativ om et par år, men litt umodent og lite fleksibelt akkurat nå.
Ønsker du en bank med en god app, er Bulder bank å anbefale. Det er enkelt og greit uten mye surr, slik man kan oppleve i andre banker. Min forrige bank hadde en helt utrolig uoversiktlig og vanskelig app og nettbank. Derfor prøvde jeg den nyvinnende appen til Bulder bank, og jeg snur meg ikke tilbake. Takk!
Hei Bjørn Herlig å høre at du har fått Bulder og brak i bankhverdagen din. Så kult at Bulder funker så bra for deg. Vi skal jobbe på for å holde deg like fornøyd i tiden fremover! Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig god bank med hyggelig kundeservice. App er enkel å bruke og meget oversiktlig. Jeg flyttet boliglånet fra Nordea og merker stor forskjell mellom apper. Bulder bank sin app er meget brukervennlig og god. Man får kundeutbytte og gode betingelser på både boliglån og sparekonto. Anbefales på det sterkeste!
Hei Katarzyna Så bra å høre at du er fornøyd med appen og lånet. Med kundeutbytte og betingelsene! Takk for anbefaling! Vi skal stå på for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bank id og kundeservice er ubrukelig hos Bulder bank Jeg har ventet lenge på bank id brikken og når den først kommer så går det likevel ikke an å bruke den i nettbanken ;O((((( Sendt flere mail til Bulder. Banken skylder på postens feil registrering .I en sms står det også at sparebankenvest kan kontaktes ved problemer med bank id men når en ringer sparebanken får en beskjed om å ta kontakt med Bulder BARE ROT ;(((((
Hei Elisabeth Det stemmer at det i første fasen av usteding av nye BankIDer var problemer for noen kunder. Dette hang sammen med at Posten i en del tilfeller ikke scannet passene på korret måte ved legitimering. Da kom bekreftet identitet inn på feil måte i våre systemer. Vi setter sikkerheten først når det kommer til identifisering og BankID, og må ha legitimeringen gjort på riktig måte. Ta gjerne kontakt med oss igjen om vi ikke klarte å hjelpe deg godt nok forrige gang. Hilsen alle oss i Bulder Bank :)
Jeg var tidligere kunde hos Gjensidige Bank som jeg valgte blant annet på grunn av et godt og intuitivt brukergrensesnitt i nettbanken. De hadde også en veldig bra app. Det var mye usikkerhet etter at Nordea kjøpte de opp og nettbanken og appen til Nordea er ikke like god som den Gjensidige hadde. Derfor har jeg brukt lang tid på å se meg om etter en ny bank. Jeg vurderte lenge Sbanken, men da det ble klart at DNB fikk lov å kjøpe de, ga jeg opp denne ideen siden jeg ikke ville gå gjennom det jeg hadde opplevde etter at Nordea overtok Gjensidige. Valget falt til slutt på Bulder Bank og jeg har ikke angret på det.. Bulder Bank har en utrolig god app som er oversiktlig og enkel å bruke. I tillegg er de ett av markedets beste pris på boliglån (hvis du har lav belåningsgrad). Dersom du regner med kundeutbyttet på ca. 0,2%, blir prisen enda bedre. Det er også kult med de små detaljene som man støter på underveis. Ett eksempel er konvolutten som bankkortet kommer i. Her har de virkelig gjort seg flid med designet og skaper god stemning. I tillegg er det mange gode funksjoner som gir deg oversikt over hva du bruker penger på og hvor mye du fremdeles kan bruke av det som står på kontoen. En annen positiv ting, er at Sparebanken Vest (som eier Bulder Bank) gjennom Ildsjelfondet og Sparebankstiftelsen, deler ut midler til lokale lag og foreninger i tillegg til at de utbetaler kundeutbytte. På forhånd var jeg redd for at det å ikke ha nettbank, men kun bruke app skulle bli en utfordring, men jeg synes egentlig det har gått helt greit. Det å bytte bank var heller ikke så ille som jeg hadde forestilt meg. Det gikk raskt å flytte både efaktura og avtalegiro mellom appene. Det skal sies at det var litt utfordringer med å få opprettet kundeforholdet hos konen min (og dermed få flyttet lånet), men jeg opplevde at de på kundeservice prøvde så godt de kunne og de ordnet dette til slutt. En annen ting som er verdt å nevne er at kundeservice stenger allerede kl. 15, så man er nødt å ringe til de i arbeidstiden. Men så snart lånet er flyttet og alt er oppe og går er det sjeldent behov for det. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Bulder Bank og kan anbefale de på det varmeste. På mange måter er Bulder Bank det Sbanken en gang var. En utfordrer som tør å gå egne veier og skaper engasjerte kunder.
Hei Eirik! Takk for fantastisk tilbakemelding. Denne rammer vi inn og henger på veggen. Du har skjønt Bulder-konseptet 100%. Vi digger å se at du liker det så godt. Vi skal jobbe knallhardt videre for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Utfordrende kommunikasjon med kundeservice. Lite løsningsfokuserte. På tross av solid økonomi og under 50% belåning. Ok app.
Hei Børge Vi ser alltid etter hvor vi kan bli bedre. Takk for tilbakemeldingen din. Hilsen alle oss i Bulder :)
Enkelt å laste ned app og logge inn i banken første gang. Også svært enkelt å sette opp fast sparing. Gamle efakturaer kommer automatisk inn, eller du kan scanne regninger inne i appen. Boligfeltet justeres automatisk både opp og ned. Har allerede spart mye penger på lav boligene og høyere sparerente enn DNB som jeg hadde før. Nå er det også mulig å få bankid gjennom Bulder. Ønsker du en superenkelt og rimelig bank er dette i mine øyne det beste alternativet.
Hei Martin! Så bra å høre at du er godt fornøyd med Bulder. Herlig at du har spart penger både på billigere boliglån, men også på bedre sparerente. Det liker vi å høre! Vi skal jobbe knallhardt videre for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)