Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer med å bytte til denne banken
Hei Hans Perfekt! Godt å høre at du bare har gode erfaringer! Let's keep it that way! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bra rente og grei oppfølging. Mangler noe på tjenester
Hei Ine Kjekt å høre at du er fornøyd med rente og oppfølging. Gi oss gjerne en tilbakemelding på [email protected] på hvilke tjenester du savner. Hilsen alle oss i Bulder :)
Eg fekk ikkje lån fordi eg bur i eit område med for "lav score" som ho sa på telefonen. Banken kunne i det minst opplyst om at dei diskriminerer folk i grisgrendte strøk
Hei Gaute Det stemmer at en del områder i landet faller utenfor grensen for hvor Bulder kan gi lån. Dette har med hvor mange boliger det har blitt omstatt i ditt område den siste tiden. Det betyr ikke at boligen din ikke har høy verdi, eller at området er "dårlig". Det betyr bare at det er vanskelig for oss å sette en presis nok verdi på boligen. Vi trenger denne verdien fordi du som Bulder-kunde alltid skal kunne få den beste renten vi kan tilby deg, helt automatisk. Den renten bestemmes av belåningsgraden som igjen bestemmes av boligveriden og lånesummen. Det er i alle fall forklaringen på hvorfor. Skjønner at det ikke er mye trøst for din del. Men den gode nyheten er at scoren til området kan endre seg dersom det omsettes noen flere boliger i tiden som kommer. Hilsen alle oss i Bulder :)
Endelig en ny Skandiabanken! Noen småting som mangler, men det kommer etterhvert!
Hei Sigtill Takk for fem stjerner og god tilbakemelding! Vi har stor resptekt for alt Skandiabanken/Sbanken har gjort historisk. Nå når de har blitt til DNB så er det mange kunder som har gått samme vei som deg. Velkommen til Bulder! Du har helt rett i at noen småting fortsatt mangler. Vi jobber på spreng med disse og har god oversikt over hva kundene våre ønsker seg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Ingen BankID påloggings mulighet pr.18/11-22 Ingen to-faktor pålogging pr. 18/11-22 Dette burde vært på plass fra de opprettet BulderBank.
Hei Bjarne Når du søker boliglån eller bli kunde så bruker vi BankID som identifisering. Men når du skal bruke appen som kunde har vi valgt å bruke biometri (ansikt- eller fingerID) som innloggingsmetode. Dette fordi vi vurderer det som den sikreste og raskeste metoden. Vi har fått en del tilbakemelding på at noen likevel foretrekker BankID som innloggingsmetode og vi ser på mulighetene for å også tilby dette. Hilsen alle oss i Bulder :)
Appen prøver hardt å fremstå som "kul" men er til tider treg og har ikke spesielt velutviklet funksjonalitet. Hvis du prøver å søke om kredittkort og skriver feil i ett av feltene blir du automatisk avvist. Da kan du ikke prøve igjen på 6 måneder, uansett omstendigheter. Kan godt hende det vil være et godt alternativ om et par år, men litt umodent og lite fleksibelt akkurat nå.
Ønsker du en bank med en god app, er Bulder bank å anbefale. Det er enkelt og greit uten mye surr, slik man kan oppleve i andre banker. Min forrige bank hadde en helt utrolig uoversiktlig og vanskelig app og nettbank. Derfor prøvde jeg den nyvinnende appen til Bulder bank, og jeg snur meg ikke tilbake. Takk!
Hei Bjørn Herlig å høre at du har fått Bulder og brak i bankhverdagen din. Så kult at Bulder funker så bra for deg. Vi skal jobbe på for å holde deg like fornøyd i tiden fremover! Hilsen alle oss i Bulder :)