Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å overføre penger fra min konto i Bulder uten at dette har vært mulig. Har forsøkt med beløp fra 2 kroner til 600.000 uten at overføringen går igjennom. Får beskjed om at betalingen feilet. Har forsøkt til flere forskjellige kontoer med og uten kid. Har nå holdt på i en uke uten å få overført penger. Drittbank.
Hei Rune Skjønner godt at det må ha vært frustrerende å ikke få til å overføre penger. Det skal ikke skje. Håper du tok kontakt med oss for hjelp i denne perioden. Dette er ikke et normalt problem. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Har prøvd 2 ganger å flytte bank. Første gangen fikk jeg ikke svar. Andre gangen fikk jeg beskjed at det kunne ta 3 uker å få svar. Har enda ikke hørt noe så de er ikke mye interessert i nye kunder, eller man være millionær for å få svar.
Hei Mats Hva var det du ventet svar på? En boliglånssøknad? Hos oss skal det meste skje automatisk og man skal slippe å vente på svar. I noen tilfeller trenger vi litt tid før vi kan svare. Men tre uker er mye, og om du ikke har fått svar enda kan det virke som vi har misforstått hverandre. Vi beklager det. PS. Du må IKKE være millionær for å få svar i Bulder:) Hilsen alle oss i Bulder Bank
Liker konseptet og ville derfor flytte til Bulder. Hos andre banker får jeg lett flyttet boliglånet, men ikke hos Bulder. Irriterende at man får avslag på søknad uten svar på hvorfor. Står kun «av tekniske årsaker kan du ikke refinansiere nå», og kundeservice kunne heller ikke utdype om grunnen. 68% bel.grad, full kontroll på økonomien, leieinntekter, og betjener lånet lett selv ved evt. renteøkninger. Savner bedre info og kundeservice. Hilsen en tapt kunde
Hei Magnus Skjønner at det er frustrerende å ikke få mer info om hvorfor lånesøknaden ikke gikk gjennom. Her har vi et forbedringspotensiale. Men når det er sagt så er det ikke alltid lett å peke på en enkelt grunn. Det kan være flere årsaker samtidig til at en søknad ikke går gjennom. Vi skal uansett se på hvordan vi kan gjøre informasjonen bedre ved avslag. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Så jeg prøvde og flytte lånet mitt til bulder, det fikk jeg nei på. Prøvde da og kontakte dem på mail, for og høre hva jeg eventuelt kunne låne samt andre spørsmål. På svaret jeg fikk totalt ignorerte de spørsmåla mine, og kom med litt info jeg allerede viste. Så spurte om noe de hadde skrevet i første mailen, og igjenn ignorte spørsmåla jeg hadde og nærmest gjentok første mail. Så jeg ringte bulder bare for og få beskjed de ikke egentlig hvet hva matte formelen datamaskinen dems bruker for og godta/avslå lånesøknader, hvorfor ikke bare si det i første mailen? Det er en ting dere ikke hvet ossen banken deres funker, men ikke ignorer spørsmål for så og gjemme dere bak at det er en automatisk prosess. Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke vet ossen systemet deres funker, burde være lett og lage en kalkulator som viser hvor mye man kan få i lån hos dere. Spesielt siden det er hel automatisk bank, hva er vitsen med kundeservice om dere ikke kan besvare et eneste spørsmål?
Hei Hans Det var dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med søknadsprosessen vår. Selv om man skulle tro det er det ikke alltid like lett å forklare hvorfor en søknad ikke går gjennom. Det kan være en enekelt årsak, eller flere i kombinasjon. Vi ønsker likevel å gi så gode svar som mulig til alle som søker oss og får avslag, og vi har et forbedringspotensiale her. Takk for tilbakemeldingen din. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Jeg byttet til Bulder for noen år siden, og har bare hatt gode opplevelser. Automatisk justering av rente, kjempegod kundeservice og nå sist god hjelp med mellomfinansiering i forbindelse med kjøp og salg av bolig. Tommel opp!
Hei Cecilie! Så bra å høre at du er godt fornøyd og gøy at du har vært med oss noen år allerede. Da er du blant våre første kunder. Vi skal jobbe knallhard på videre for å holde deg like fornøyd! Ha en herlig sommer - hilsen alle oss i Bulder :)
Forsøker gang på gang å overføre et større beløp fra Bulder Bank til annen bank med en halv prosent bedre rente ! Banken vil ikke la meg gjennomføre overførselen . Forsøket å kontakte banken på telefon,men ingen svarer på et mobilnummer jeg blir satt over til og samtalen går til mobilsvar kl.12.30 på formiddagen ? Bulder Bank jar også en utrolig dårlig nettside der en må lete og eksperimentere for å kunne utføre banktjenester ! Må komme meg vekk fra denne drittbanken !
Hei Tobben Her må det være noe du misforstår. Vi vil selvfølgelig aldri vil nektet deg å overføre pengene dine til en annen bank. Det er som du sier dine penger, og du skal selvfølgelig få gjøre akkurat som du vil med dem. Ring oss igjen så hjelper vi deg med å få til denne overføringen. Bulder er banken for kundene som liker selvbetjent bank - men om du trenger hjelp til noe når du oss på telefon 46 87 10 00 mellom klokken 09 og 15. Hilsen alle oss i Bulder
God app og gode priser (så lang). Krever ikke at du må kjøpe tilleggsprodukter, og oppdaterer renten etterhvert som du betaler ned på lånet eller om boligverdien endres automatisk.
Hei Torgeir Det stemmer! Du har skjønt konseptet vårt godt. Så bra å høre at du er fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder :)
Ikke interessert om kunde å få kunder har jeg inntrykk av, "bare søk på nettet så får vi se, har jeg fått beskjed" og en "lykke til" fra en kundeservice.
Hei Hans Bulder passer best for kunder som liker selvbetjent bank. Det at vi har automatisert og gjort mye selvbetjent gjør oss i stand til å holde boliglånsrenten lav. Derfor er også lånesøknaden vår selvbetjent. Vi har ingen rådgivere som fyller denne ut for deg. Vi skjønner og forstår at ikke alle kunder liker selvbetjent bank, men det er de som gjør det Bulder er laget for. Det finnes mange andre banker som tilbyr personlig rådgivning og veileding i forbindelse med søknader - dersom det er viktig for ditt valg av bank. Vi håper du blir mer fornøyd hos en slik type bank. Hilsen alle oss i Bulder :)
Kjapp fin servise boliglånet er nå pent plassert 😀 takk for god hjelp i en tøff tid 👍
Hei Anita! Så bra at du er fornøyd, og godt å høre at vi har vært til god hjelp i en tøff tid. Håper det går bedre nå. Ha en fin sommer Hilsen alle oss i Bulder :)
Valgte bulder bank for renten på sparing var høyest i landet men, nå ligger de langt nede så må vel bytte bank igjen til Santander som har 0,20 mer en bulder bank, skuffende !!!
Hei Sigvald Det er sjelden at vanlige banker kan være i nærheten av forbrukslånsbankene sine renter på innskudd. Banker lever av marginen mellom innskudd og utlånsrenter. Forbrukslånsbanker, som Santander, betaler ofte høyere renter på innskudd, fordi de låner disse innskuddene ut igjen til andre kunder som forbrukslån. Disse forbrukslånene lånes gjerne ut til en rente på mellom 15 og 20 %. Vi låner ut boliglån til 2,03 %. Det er forklaringern på hvorfor det ikke er uvanlig at forbrukslånsbanker ligger høyere enn boliglånsbanker når det kommer til innskuddsrenter. Ha en fin sommer! Hilsen alle oss i Bulder
Ser at flere har problemer med å logge på appen. Det er min erfaring også og det driver meg til vanvidd. Ja, jeg har også android telefon. Bytter heller bank enn å kjøpe ny telefon.
Jeg byttet fra Storebrand, ikke fordi jeg var misfornøyd med dem, men Bulder har bedre rente og de har absolutt en oversiktlig og brukervennlig app. De har månedtlige oppdateringer på boligverdi. Jeg opplever Bulder som en meget brukervennlig.
Jeg har hatt konto i andre banker, App fra BULDER bank er den beste, den er enkel og fin og bruke. Må heller ikke glemme de gode rente betingelsene. Anbefales
Tok min lånesøknad på sparket, uten en masse dikidarier slik som andre. Ved bytte til Bulder sparte jeg 1% poeng. Vurderer å starte spare konto.
Jeg byttet fra Nordea Direct (YS-avtale) siden boliglånsrenten hos Bulder er bedre. I tillegg er Bulder-appen god som gull.
Startet veldig bra når jeg byttet til Bulder. Bra nettbank/app Storfornøyd helt til renta begynte å stige