Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Bulder
1 946 verifiserte omtaler

Bulder omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.3
Bra
1 946 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#3
Utmerket
Bulder er rangert
#3 av 116 dagligbanker
83%
Utmerket
83% anbefaler Bulder
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 948 omtaler om Bulder

FILTRER OMTALER
1 229
344
118
89
168
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Bulder
Bulder har 1 948 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får ikke flytte boliglån

Omtale av  Magnus H

Liker konseptet og ville derfor flytte til Bulder. Hos andre banker får jeg lett flyttet boliglånet, men ikke hos Bulder. Irriterende at man får avslag på søknad uten svar på hvorfor. Står kun «av tekniske årsaker kan du ikke refinansiere nå», og kundeservice kunne heller ikke utdype om grunnen. 68% bel.grad, full kontroll på økonomien, leieinntekter, og betjener lånet lett selv ved evt. renteøkninger. Savner bedre info og kundeservice. Hilsen en tapt kunde

Svar fra Bulder
21.09.2022 07:57

Hei Magnus Skjønner at det er frustrerende å ikke få mer info om hvorfor lånesøknaden ikke gikk gjennom. Her har vi et forbedringspotensiale. Men når det er sagt så er det ikke alltid lett å peke på en enkelt grunn. Det kan være flere årsaker samtidig til at en søknad ikke går gjennom. Vi skal uansett se på hvordan vi kan gjøre informasjonen bedre ved avslag. Hilsen alle oss i Bulder Bank

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Bulder?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Umulig og få svar

Omtale av  Hans K

Så jeg prøvde og flytte lånet mitt til bulder, det fikk jeg nei på. Prøvde da og kontakte dem på mail, for og høre hva jeg eventuelt kunne låne samt andre spørsmål. På svaret jeg fikk totalt ignorerte de spørsmåla mine, og kom med litt info jeg allerede viste. Så spurte om noe de hadde skrevet i første mailen, og igjenn ignorte spørsmåla jeg hadde og nærmest gjentok første mail. Så jeg ringte bulder bare for og få beskjed de ikke egentlig hvet hva matte formelen datamaskinen dems bruker for og godta/avslå lånesøknader, hvorfor ikke bare si det i første mailen? Det er en ting dere ikke hvet ossen banken deres funker, men ikke ignorer spørsmål for så og gjemme dere bak at det er en automatisk prosess. Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke vet ossen systemet deres funker, burde være lett og lage en kalkulator som viser hvor mye man kan få i lån hos dere. Spesielt siden det er hel automatisk bank, hva er vitsen med kundeservice om dere ikke kan besvare et eneste spørsmål?

Svar fra Bulder
21.09.2022 07:57

Hei Hans Det var dumt å høre at du har hatt en negativ opplevelse med søknadsprosessen vår. Selv om man skulle tro det er det ikke alltid like lett å forklare hvorfor en søknad ikke går gjennom. Det kan være en enekelt årsak, eller flere i kombinasjon. Vi ønsker likevel å gi så gode svar som mulig til alle som søker oss og får avslag, og vi har et forbedringspotensiale her. Takk for tilbakemeldingen din. Hilsen alle oss i Bulder Bank

Kan absolutt anbefales!

Omtale av  Cecilie

Jeg byttet til Bulder for noen år siden, og har bare hatt gode opplevelser. Automatisk justering av rente, kjempegod kundeservice og nå sist god hjelp med mellomfinansiering i forbindelse med kjøp og salg av bolig. Tommel opp!

Svar fra Bulder
20.07.2022 19:03

Hei Cecilie! Så bra å høre at du er godt fornøyd og gøy at du har vært med oss noen år allerede. Da er du blant våre første kunder. Vi skal jobbe knallhard på videre for å holde deg like fornøyd! Ha en herlig sommer - hilsen alle oss i Bulder :)

Nekter meg å overføre mine penger til bank med bedre rente !

Omtale av  Tobben

Forsøker gang på gang å overføre et større beløp fra Bulder Bank til annen bank med en halv prosent bedre rente ! Banken vil ikke la meg gjennomføre overførselen . Forsøket å kontakte banken på telefon,men ingen svarer på et mobilnummer jeg blir satt over til og samtalen går til mobilsvar kl.12.30 på formiddagen ? Bulder Bank jar også en utrolig dårlig nettside der en må lete og eksperimentere for å kunne utføre banktjenester ! Må komme meg vekk fra denne drittbanken !

Svar fra Bulder
20.07.2022 19:09

Hei Tobben Her må det være noe du misforstår. Vi vil selvfølgelig aldri vil nektet deg å overføre pengene dine til en annen bank. Det er som du sier dine penger, og du skal selvfølgelig få gjøre akkurat som du vil med dem. Ring oss igjen så hjelper vi deg med å få til denne overføringen. Bulder er banken for kundene som liker selvbetjent bank - men om du trenger hjelp til noe når du oss på telefon 46 87 10 00 mellom klokken 09 og 15. Hilsen alle oss i Bulder

Oversiktlig, billig og enkel.

Omtale av  Torgeir

God app og gode priser (så lang). Krever ikke at du må kjøpe tilleggsprodukter, og oppdaterer renten etterhvert som du betaler ned på lånet eller om boligverdien endres automatisk.

Svar fra Bulder
20.07.2022 19:09

Hei Torgeir Det stemmer! Du har skjønt konseptet vårt godt. Så bra å høre at du er fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder :)

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

ikke interessert og bryr seg ikke i det hele tatt med en lykke til

Omtale av  Hans P

Ikke interessert om kunde å få kunder har jeg inntrykk av, "bare søk på nettet så får vi se, har jeg fått beskjed" og en "lykke til" fra en kundeservice.

Svar fra Bulder
20.07.2022 19:36

Hei Hans Bulder passer best for kunder som liker selvbetjent bank. Det at vi har automatisert og gjort mye selvbetjent gjør oss i stand til å holde boliglånsrenten lav. Derfor er også lånesøknaden vår selvbetjent. Vi har ingen rådgivere som fyller denne ut for deg. Vi skjønner og forstår at ikke alle kunder liker selvbetjent bank, men det er de som gjør det Bulder er laget for. Det finnes mange andre banker som tilbyr personlig rådgivning og veileding i forbindelse med søknader - dersom det er viktig for ditt valg av bank. Vi håper du blir mer fornøyd hos en slik type bank. Hilsen alle oss i Bulder :)

Friske greie svar

Omtale av  Anita

Kjapp fin servise boliglånet er nå pent plassert 😀 takk for god hjelp i en tøff tid 👍

Svar fra Bulder
20.07.2022 19:37

Hei Anita! Så bra at du er fornøyd, og godt å høre at vi har vært til god hjelp i en tøff tid. Håper det går bedre nå. Ha en fin sommer Hilsen alle oss i Bulder :)

Bulder har 1 948 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Bulder mener
Har tilegnet profilen
Bulder deltar på Bytt.no

Bulder har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Bulder besvarer omtaler

Bulder har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Bulder henter ikke inn tilbakemeldinger

Bulder benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR