Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Positivt: Ok på de aller mest basale tjenestene. God sparerente. Rask kundebehandling. Negativt: Sårbart med kun tilgang via app. Har ikke BankID, så må beholde tidligere bankforbindelse. Har skjulte gebyrer som det ikke er opplyst om. Ikke mulig å legge inn betalinger fra sparekonto. Ikke anledning til å legge inn fast overføring fra sparekonto til lønnskonto. Vanskelig å se hva som er så innovativt med denne banken utover at den har færre tjenester og funksjonalitet. Kan ikke opprette sparekonto uten også å betale for debetkort (gratis første året).
Hei Bjørnar! Takk for tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med sparerenten og kundebehandlingen vår. Når deg gjelder utstedelse av ny Bank-ID så er dette rett rundt hjørnet. Vi håper å kunne tilby dette innen kort tid. Når det gjelder det du kaller "skjulte gebyrer" så er det noe vi synes er veldig leit om du opplever det slik. Skjulte gebyrer er noe av det viktigste vi ønsker å kjempe mot i bankbransjen. Vi har ett gebyr og det er et årsgebyr på kortet. Dette mener vi selv at vi opplyser tydelig om. Både i prosessen der du blir kunde, og også på våre prissider. Alle våre priser ligger på prissiden vår, og prislisten vår er ikke veiledende, slik mange tradisjonelle banker har. De er helt åpne og transparente og de faktiske prisene alle kunder har. Det er viktig for oss! Vi har ikke mulighet for fast overføring FRA en sparekonto, men selvsagt for å ha fast overføring TIL en sparekonto. Men takk for innspillet. Det er en ide vi kan se videre på. Hilsen alle oss i Bulder:)
75% lånesum er for dumt. fin nettside. koffer er dere så fattig at eg ikke kan få mer enn 75% lånesum. (surt fjes) (surt fjes)
Hei Keven Det stemmer at vi har et krav om at man kan låne opp til 75 % av verdien på boligen. Dette henger sammen med muligheten vi har for å gi så lav rente som vi gjør. Skjønner at det er frustrerende for deg dersom du per i dag har en høyere belåningsgrad. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet fra forferdelige DNB (sbanken som ble kjøpt opp) så jeg er bank flykning. flott bank helt til en dag mobil appen min stoppet og fungere. klarte ikke få kontakt med banken utenom og ha appen. fikk heldigvis det opp og gå etter og fått lånt meg tlf nr 3 og installert den der. så nå begynner jeg og flytte til ny bank igjen som har nettbank. skremmende og miste helt tillgangen til pengene mine så denne banken rømmer jeg fra nå. alt fungerte bra til det ikke gjorde det
Hei Thor Det er ikke hyggelig å høre at du har hatt en sånn opplevelse av oss. Dette er heldigvis ikke et vanlig problem, men skjønner at det har vært frustrerende for deg om du har opplevd at du i en periode ikke hadde tilgang til pengene dine. Skulle det oppstå et problem med tilgangen til Bulder, som kan skje i alle banker i kortere perioder, så er det viktig at du og andre kunder vet at dere kan ringe oss på support i Bulder og vi vil kunne hjelpe deg med å få utført betalinger eller sjekke saldo osv. Kortet ditt vil også fungere selv om det skulle være forbigående problemer med appen. Som sagt så kan alle banker i korte perioder oppleve "nedetid". Dersom problemet ikke er lokalt på din telefon, men hos banken så vil det ikke hjelpe om de også har en nettbank. Da vil som regel både mobilappen og nettbanken begge være nede. Uansett, vi beklager igjen at du hadde en negativ erfaring med oss. Hilsen alle oss i Bulder:)
Veldig fornøyd med kundeservice og renten har vært god, men appen har et brukergrensesnitt som ikke ligner noe annet. Full forvirring hver gang jeg logger inn og jeg har brukt appen i ett år nå. Alle andre jeg kjenner som bruker Bulder sier det samme så her må de bare ta grep hvis de ønsker å være konkurransedyktig på annet enn lånerente. Vi bruker S'banken inntil videre siden app og brukergrensesnitt fungerer meget bra.
Det som trekker ned er uoversiktlig hjemmeside samt at verdi av nybygget bolig konsekvent er undervurdert med et prisfall på 14 prosent på to måneder fra innkjøp. Tvillingleiligheten i samme hus ligger i dag med en statistisk prisøkning på 9 prosent på ett år mens vår seksjon i øyeblikket har et "prisfall" på fem prosent fra kjøpspris i samme periode. Prisroboten virker ikke helt patent for å si det mildt, men forventer at det lar seg fikse. Avventer å flytte alle tjenester til Bulder og kutte alle bånd til gammel bankforbindelse.
Hei Ketil Takk for tilbakemleding! Nettsiden ønsker vi å gjøre så oversiktlig som muliv. Vi jobber nå med en ny versjon for å gjøre den mer oversiktlig. Vi håper du kommer til å like den nye versjonen bedre. Verdiestimatet på boligen henter vi fra en tredjepart. Vi får stort sett gode tilbakemeldinger på estimatene, men i og med at det er en beregning og et estimat så vil vi ikke alltid treffe samme verdi som eier mener at boligen har. Kan forklaringen på forskjell fra din og tvillingleiligheten ha noe med om kjøpet ble gjort over eller under takst for en av dere? Er det bare forskjell i utviklingen, eller er det stor forskjell i den faktiske verdisettingen? Vi vil gjerne høre fra deg på [email protected] Hilsen alle ossi Bulder :D
Gode låne-og sparebetingelser. Nettsiden kan bli bedre!
Hei Frits, Tusen takk for tilbakemeldingen. Strålende å høre at du er fornøyd med betingelsene på lånet og sparepengene dine😎 Vi har allerede noen planer på blokken for å løfte nettsidene våre, men har du noen konkrete ting du savner, fortell oss det gjerne på [email protected]🤜🤛 Hilsen oss i Bulder
Imponert over rask og god behandling på lånesøknad
Hei Vigdis, Så bra. Vi jobber hardt for å gjøre søknadsprosessen så rask og enkel som mulig, så dette blir vi strålende glade for å høre😎 Ha en energirik dag videre! Hilsen oss i Bulder