Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For lite salg av boliger i området jeg bor i, derfor kan jeg ikke få flytta lånet. Burde stått noe om dette et sted.
Hei Tone Det stemmer. Vi er avhengig av at det er omsatt en del boliger i ditt område den siste tiden for å treffe godt nok på verdiestimatet på boligen din. Dette verdiestimatet bruker vi for å alltid kunne justere deg til den beste renten vi kan gi deg. Om du bor i et område med for få solgte boliger kan vi ikke vite før du starter en lånesøknad, så det er vanskelig å informere om dette på noen annen måte enn vi gjør i dag. Den gode nyheten er at dette kan endre seg. Det er ikke sikkert det skal så mange kjøp og salg til i området før det er nok. Vi krysser fingrene for det og håper vi kan få deg som kunde snart. Hilsen alle oss i Bulder :)
Byttet fra Sbanken da de startet nytt regime. Bulder fungerer meget bra til mitt bruk!
Hei Einar! Herlig å høre at Bulder fungerer bra for deg! Det er mange som har gjort som deg etter at Sbanken ble en del av DNB. Vi skal jobbe knallhardt for å holde deg like fornøyd med valget ditt i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Deres AI er helt tragisk og har du "litt" ting som skjer på nett, for eksempel slik som oss, en nettside som betales og noen systemer, må du hele tiden drive å dokumentere ting. Veldig tidkrevende, i tillegg at de ikke hører på deg. Jeg ble ringt opp fordi jeg lagde en Firi konto for eksempel - de måtte ha masse informasjon på dette. - ting som er billig er som regel........
Hei Ole Skulle ønske vi hadde noe AI som jobbet for oss, men det har vi ikke. Forstår ikke helt hva du mener med dokumentere ting hele tiden. I forbindelse med boliglånssøknad kan det i noen tilfeller være behov for ekstra dokumentasjon. For eksempel om en av dere er selvstendig næringsdrivende. Er det det du tenker på? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner å finne hva renter er hos dere på siden min. Også sparerenter..
Hei Sparern Renten din på boliglånet finner du ved å trykke inn på boliglånet i appen. Renten på sparing finner du ved å trykke inn på sparekontoene dine, eller opprette en ny sparekonto. Du kan også se alle våre renter her https://www.bulder.no/om-oss/priser/ Hilsen alle oss i Bulder :)
Å flytte boliglånet til Bulder Bank er det lureste vi har gjort! Jeg setter pris på at alle får den samme renten, uavhengig av hvor "flink" man er til å mase seg til fordeler. Her trenger man ikke kjenne noen for å få det man har krav på. Veldig greit med automatisk justering av boligverdi også. Den vil aldri bli helt perfekt siden verdien avhenger av flere ting enn bare beliggenhet og størrelse, men gir en god pekepinn. At vi til og med får kundeutbytte, er helt topp! Så til det vi savner: Vi er to godt vokse personer uten allverdens interesse for apper. I tillegg er synet bare sånn passe, så vi foretrekker ofte å bruke pc fremfor telefon. Men nettbanken til Bulder kan bare brukes på telefon, og vi synes den er mindre oversiktlig og vanskeligere å lese (blant annet på grunn av fargevalget) enn den vi bruker hos Sparebank1. Appen er langt fra selvforklarende, og jeg har flere ganger måttet kontakte kundeservice for å finne frem. Derfor har vi valgt å fortsette vårt kundeforhold i den gamle banken også, fordi vi finner deres nettløsning og app mer oversiktlig og mye enklere å bruke enn Bulders. Det blir litt tungvint når vi må overføre penger fra den ene banken til den andre hver måned for å betale boliglånet, så vi ser frem til at Bulder inkluderes i listen over banker der man kan overføre automatisk, samt til en enklere app og pc-løsning.
Hei Linda Så bra å høre at dere er fornøyd med å flytte lånet til Bulder og at dere koser dere med automatisk lavere rente og kundeutbytte. Vi er helt enig. Vi er for åpne og transparente priser, og tror ikke på skuffetilbud og bare gode vilkår for de som ringer og pruter. Du har helt rett. Boligverdien blir aldri 100 %. Det klarer ikke en megler eller takstmann alltid å forutsi perfekt heller. Men vi opplever at de aller, aller fleste kundene våre mener det treffer bra. Vi har ingen planer om å utvikle en tradisjonell nettbankløsning. Vi bruker all vår kraft og ressurser på appen. Fargevalg, spesielt med hensyn til de som har utfordringer med synet er noe vi diskuterte så nylig som forrige uke. Til slutt vil vi bare si at bruk oss der dere mener vi er best og andre der dere mener de er bedre. Det er bare bra å forsyne seg med det beste fra forskjellige banker om man trives med det. Hilsen alle oss i Bulder :)
Eneste negative er at når jeg prøver å endre forfallsdato blir det gjort om til fast overføring med fast beløp. Har ikke samme beløp på f.eks strømregning hver måned, så da får jeg ikke endret forfallsdato.
Hei Jan Så bra at du stort sett er fornøyd! Når du snakker om å endre forfallsdato, mener du på e-faktura eller avtalegiro da? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Det skal ikke måtte være sånn som du beskriver det her. Hilsen alle oss i Bulder :)
Sparekontovisningen er for kryptisk. Gått i fellen å bli overkule. Tok lang tid før jeg fant den. Lag en ordentlig liste over kontoer og lånet på en side. Kron klarer begge deler.
Hei Rune Takk for innspillet om at Sparekontovisningen er for kryptisk og bedre oversikt generelt. Du har helt rett i at Kron er flinke! Hilsen alle oss i Bulder :)