Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Deres AI er helt tragisk og har du "litt" ting som skjer på nett, for eksempel slik som oss, en nettside som betales og noen systemer, må du hele tiden drive å dokumentere ting. Veldig tidkrevende, i tillegg at de ikke hører på deg. Jeg ble ringt opp fordi jeg lagde en Firi konto for eksempel - de måtte ha masse informasjon på dette. - ting som er billig er som regel........
Hei Ole Skulle ønske vi hadde noe AI som jobbet for oss, men det har vi ikke. Forstår ikke helt hva du mener med dokumentere ting hele tiden. I forbindelse med boliglånssøknad kan det i noen tilfeller være behov for ekstra dokumentasjon. For eksempel om en av dere er selvstendig næringsdrivende. Er det det du tenker på? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner å finne hva renter er hos dere på siden min. Også sparerenter..
Hei Sparern Renten din på boliglånet finner du ved å trykke inn på boliglånet i appen. Renten på sparing finner du ved å trykke inn på sparekontoene dine, eller opprette en ny sparekonto. Du kan også se alle våre renter her https://www.bulder.no/om-oss/priser/ Hilsen alle oss i Bulder :)
Å flytte boliglånet til Bulder Bank er det lureste vi har gjort! Jeg setter pris på at alle får den samme renten, uavhengig av hvor "flink" man er til å mase seg til fordeler. Her trenger man ikke kjenne noen for å få det man har krav på. Veldig greit med automatisk justering av boligverdi også. Den vil aldri bli helt perfekt siden verdien avhenger av flere ting enn bare beliggenhet og størrelse, men gir en god pekepinn. At vi til og med får kundeutbytte, er helt topp! Så til det vi savner: Vi er to godt vokse personer uten allverdens interesse for apper. I tillegg er synet bare sånn passe, så vi foretrekker ofte å bruke pc fremfor telefon. Men nettbanken til Bulder kan bare brukes på telefon, og vi synes den er mindre oversiktlig og vanskeligere å lese (blant annet på grunn av fargevalget) enn den vi bruker hos Sparebank1. Appen er langt fra selvforklarende, og jeg har flere ganger måttet kontakte kundeservice for å finne frem. Derfor har vi valgt å fortsette vårt kundeforhold i den gamle banken også, fordi vi finner deres nettløsning og app mer oversiktlig og mye enklere å bruke enn Bulders. Det blir litt tungvint når vi må overføre penger fra den ene banken til den andre hver måned for å betale boliglånet, så vi ser frem til at Bulder inkluderes i listen over banker der man kan overføre automatisk, samt til en enklere app og pc-løsning.
Hei Linda Så bra å høre at dere er fornøyd med å flytte lånet til Bulder og at dere koser dere med automatisk lavere rente og kundeutbytte. Vi er helt enig. Vi er for åpne og transparente priser, og tror ikke på skuffetilbud og bare gode vilkår for de som ringer og pruter. Du har helt rett. Boligverdien blir aldri 100 %. Det klarer ikke en megler eller takstmann alltid å forutsi perfekt heller. Men vi opplever at de aller, aller fleste kundene våre mener det treffer bra. Vi har ingen planer om å utvikle en tradisjonell nettbankløsning. Vi bruker all vår kraft og ressurser på appen. Fargevalg, spesielt med hensyn til de som har utfordringer med synet er noe vi diskuterte så nylig som forrige uke. Til slutt vil vi bare si at bruk oss der dere mener vi er best og andre der dere mener de er bedre. Det er bare bra å forsyne seg med det beste fra forskjellige banker om man trives med det. Hilsen alle oss i Bulder :)
Eneste negative er at når jeg prøver å endre forfallsdato blir det gjort om til fast overføring med fast beløp. Har ikke samme beløp på f.eks strømregning hver måned, så da får jeg ikke endret forfallsdato.
Hei Jan Så bra at du stort sett er fornøyd! Når du snakker om å endre forfallsdato, mener du på e-faktura eller avtalegiro da? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Det skal ikke måtte være sånn som du beskriver det her. Hilsen alle oss i Bulder :)
Sparekontovisningen er for kryptisk. Gått i fellen å bli overkule. Tok lang tid før jeg fant den. Lag en ordentlig liste over kontoer og lånet på en side. Kron klarer begge deler.
Hei Rune Takk for innspillet om at Sparekontovisningen er for kryptisk og bedre oversikt generelt. Du har helt rett i at Kron er flinke! Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg la egentlig inn 4 stjerner, men det føltes feil å trekke en vel stjerne pga avslag på lån fordi Bulder ikke har nok erfaring med hussalg i mitt område. Akkurat den biten er kjip, da jeg har en relativt god og trygg økonomi, med jobb som leder i statlig bedrift. Men.. når det kommer til selve nettbanken så er den utrolig genial, og lagt opp til å gjøre sparing mer «gøy». Deilig med en litt uformell bank, men som på aller høyeste alvor tilbyr kundene trygghet og det lille ekstra som gjør at man ønsker å være kunde. Den daglige bruken er et enormt løft fra ellers kjedelige og enkle kontosammendrag. Her får man vite i detalj hva man bruker penger på, og kan sette opp detaljerte budsjett.
Hei Jo Wow! Takk for fem stjerner, selv om du fikk avslag på boliglånssøknaden din. Forstår veldig godt at det er frustrerende. Vi trenger et visst volum av omsatte boliger i ditt område for å være sikker på verdiestimatet på din bolig. Det betyr ikke at området er dårlig, eller boligen din har lav verdi. Vi er opptatt av å kunne være sikker på denne verdien for å kunne gi deg så lav rente som mulig. Det gjør vi ved å beregne belåningsgraden hver måned, basert på boligverdien din. Den gode nyheten er at dette kan endre seg. Det er ikke sikkert det skal så mange kjøp og salg til i området før du er innenfor grensen. Følg med :) Så gøy å høre at Bulder fungerer godt for deg ellers og at du liker vår uformelle tone. Det er nok av formelle banker der ute. Bank trenger ikke være traust og kjedelig for å være sikkert og trygt. Vi krysser fingrene for noen snarlige kjøp og salg i ditt område. Hilsen alle oss i Bulder :)
Ønsker nettbank. Synes det er tungvint med kun app.
Hei Marilyn Å fokusere all vår kraft på appen er et bevisst valg. Vi har ingen planer om å komme med en nettbank. Vi forstår at dette kan være uvant for noen, men de fleste kundene vi snakker med som er skeptisk til dette blir fort vant til å gjøre alle banktingene sine på mobilen. Vi håper det gjelder for deg også. Hilsen alle oss i Bulder :)