Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fryktet at Bulder som skal være en ubemannet bank og som ga meg litt over 1% lavere rente enn forrige bank jeg hadde som var en av de laveste fra før av på markedet skulle bli umulig å komme i kontakt med. Men tvert om, tlf linjen fungerer utmerket. Og skulle man sende inn mail så får man svar der også relativt kjapt er min erfaring etter 1 år og flere sendte mail og tlf samtaler. Å anbefale.
Jeg byttet bank da jeg ikke var fornøyd med den jeg hadde. Nå har jeg tilpasset rente på rammelån. Brukervennlighet og kundevennlig bank.
Rett og slett en bra bank. Liker appen. Veldig fornøyd med kundeutbytte som banken deler med kundene sine. Bra rente på sparekonto uten noen vilkår med feks begrenset antall uttak.
Grei nettbank, lett å få bytte fra tidligere bank (utenom ask) Mangler den. Kunne gjerne hatt en samlet oversikt over betalinger på dato, ellers ok.
I utgangspunktet var jeg skeptisk til å ha en bank som ikke har nettbank. Jeg tenkte at jeg må gi det en sjanse. Jeg er supertilfreds. Varslene som kommer på e-faktura samt oppdatering på saldo hver gang kortet brukes er bare supert. Muligheten til å se historikk både fremover og bakover er også et pluss. Jeg savner ikke nettbanken overhodet.
Ack! Helt grusom hjernedød nettbank! Jeg angre meg i hel at jeg bytte bank! Jeg få angst av denne banken. KI deres predikere en forbruk at jeg kjenner meg ikke igjen i slik at jeg hår med en følelse at jeg har ikke nok penger. Det er ganske ekkelt! Jeg tjener god. Jeg har god kontroll på regningen. Jeg spare 10% av inntekten min, men det antagelse om utgiftene som blir da «trekt» fra saldoen gir meg angst. Selv om den skikkelig regning fra Mastercard har kommet, så antar Bulder at regningen var som forrige måned og «trekker» meg for den. Helt forferdelig spør du meg.
Godt fornøyd med Bulder. Enn så lenge har jeg kun sparekonto og brukskonto.