Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit, ingen stor endring fra SBanken. Litt utfordrende at det ikke logges automatisk av banken når jeg skal noe annet på nett.
Alt er veldig enkelt i appen og aldri hatt problem med å finne ting. Beste banken jeg har brukt.
Det funker.. Enkelt og greit.. Og så er det IKKE Dnb
I det store og hele er jeg veldig fornøyd med Bulder, men appen og nettbanken trekker ned. Jeg er av eldre årgang, og synes appen er vanskelig å navigere i. Den er langt fra selvforklarende, og derfor har jeg valgt å beholde de fleste konti og nettbanken i min gamle bank, som jeg synes er mye mer brukervennlig. Lånet, derimot, er jeg veldig fornøyd med, og selvfølgelig det at man får årlig utbytte på både lån og sparing.
Byttet i utgangspunktet for god boliglånsrente. Har veldig gode løsninger i app, sparekonto med ubegrenset uttak. Rask kundeoppfølging på chat. Fikk bakt billån inn i boliglån kun ved noen få tastetrykk. Anbefales til alle!
Apppen er veldig uforståelig . Skjønner ikke hvordan jeg får utført de vanlige banktjenestene . Synes den er rotete og uoversiktelig å bruke . Og det språket der liker jeg heller ikke. eks «do something great» rundt sparekontoen. Sparing kan være en buffer til mer en bare det som er hyggelig…
Bulder er VELDIG lite oversiktlig. Man ser tall både her og der, men bortsett fra utgiftene er det meget vanskelig å skjønne hva tallene gjelder. Har man lån, er det også svært uklart hvor man trekker pengene. Dessuten får man ikke se noe på en ordentlig skjerm, bare på telefonen. Nei, oversikt må du skaffe deg i en annen bank.