Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bulder er VELDIG lite oversiktlig. Man ser tall både her og der, men bortsett fra utgiftene er det meget vanskelig å skjønne hva tallene gjelder. Har man lån, er det også svært uklart hvor man trekker pengene. Dessuten får man ikke se noe på en ordentlig skjerm, bare på telefonen. Nei, oversikt må du skaffe deg i en annen bank.
Har lang vei igjen før dem matcher sbanken sin gamle app (før raseringen)
Meget intuitiv og morsom app. Gir god oversikt, lett å bruke og eliminerer behov for nettbank
God og oversiktlig. Sparekonto gor månedlig oversikt over oppsparte renter, med en god rentesats. Huslånet kan du betale ekstra innbetalinger, hvor di får en god oversikt over hva en ekstra innbetaling fjor med den totale nedbetalingstiden.
Topp bank - enkel og grei nettbank. Godt fornøyd med løsninger mht kontoer og betalinger/overføringer.
Jeg byttet til Bulder etter en runde med renteradar og svært positiv omtale fra andre kunder. Jeg var tidligere kunde med et laaaangt kundeforhold hos Norges største bank, men likte ikke arrogansen de utviste og utviser overfor sine mange (svært lojale) kunder. Dette hadde irritert meg i lang tid, og når man samtidig vet hva slags bonuser og lønnsøkninger lederskapet innvilger seg i denne banken, så ble det på tide å fjerne nisselua og skifte til en annen bank. Det å flytte boliglån til Bulder, og det å opprette kontoer, løsning for debetkort etc. gjøres svært enkelt grunnet en veldig oversiktlig og informativ app. Her kan man håndtere de aller fleste av sine bankbehov på en enkel måte selv. Dersom man trenger hjelp er Bulder også raske med å svare, og på en lettfattelig og informativ måte. Anbefaler trygt Bulder til andre som måtte være i tanker om å bytte leverandør for banktjenestene sine. For meg har dette vært utelukkende en positiv opplevelse.
Automatisk boligverdi og rentejustering er bra, god kundeservice