Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Sbanken da denne ble kjøpt av DnB. Bulder er bedre og utvikles raskt. Alle ønsker vi hadde for ett år siden er nå oppfylt og det kommer stadig nye funksjoner. Appen er strålende og oppdateres ofte Eneste negative er åpningstider på kundeservice og mulighet for å sende epost. Ønsker egentlig ikke døgnåpen kundeservice da dette driver kostnader.
Hei Jørn! Det er mange som har gjort som deg, og byttet fra Sbanken(DNB). Vi vet at de tidlgere Sbanken-kundene var veldig fornøyd der de var og skal gjøre vårt for at det fremdeles er et kundevennlig alternativ til de store bankene. Du har helt rett i at døgnåpen kundeservice ville drive kostnader, som igjen ville hatt konsekvenser for rentenivået. Derfor er vårt mål å gjøre appen og alle funksjonene våre så selvbetjente og brukervennlige som mulig, slik at både vi og kundene kan spare penger på "unødvendig" kundeoppfølging. Men har du et problem du trenger hjelp til skal du alltid få det hos oss også. Den siste tiden har det kommet enromt mange kunder til oss, og det har gjort at svartid på epost, chat og telefon har vært lenger enn den pleier - og lenger enn vi liker at den er. Vi ser hele tiden på mulige tiltak for å bli enda bedre. Det aller viktigste er fornøyde kunder. Hilsen alle oss i Bulder :)
Flytta boliglånet til Bulder. I motsetning til andre banker blir du ikke straffa for å ha for "lite" i lån. Gikk veldig greit å flytte lånet, og man får automatisk bedre rente etterhvert som man nedbetaler på lånet.
Hei Trine Det stemmer. Folk med små lån får ofte de dårligste betingelsene andre steder. Det hører vi fra mange kunder som kommer til oss. Og ikke sant at det er fint med automatisk lavere rente? Det tipper vi du ikke har opplevd i tidligere banker :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Enkelt, profesjonelt og konkurransedyktig. Føler oss ivaretatt på tross av at det meste er digitalt. De beste prisene og den beste oppdateringen.
Hei Ole Dette var en perfekt oppsummering på alt vi ønsker å være for deg som kunde. Enkel, profesjonell, konkurransedyktig og at du føler deg ivaretatt selv om det meste er digitalt. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for dere! Hilsen alle oss i Bulder :)
Appen er vanskelig å bruke , kall senter er veldig dårlig bemannet
Hei Mohammed Skulle gjerne visst hva du sliter med i appen. På nettsidene våre finner du mange vanlige spørsmål og svar som også kan hjelpe deg. I tillegg skal rådgiverne våre kunne hjelpe deg med det du trenger. Den siste tiden har det vært en enorm pågang av nye kunder som gjør at ventetiden på telefon, chat og epost har vært lenger enn vanlig og lenger enn vi liker. Vi jobber med tiltak for å kunne hjelpe dere raskere og bedre fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg byttet fra Sbanken på grunn av fjerning av Apple-Pay. Fungerer foreløpig ganske greit. Men savner SMS-varsling på innskudd (lønn, etc.). Dette burde ikke være vanskelig å implimentere?
Hei Charles! Det er et godt innspill. Dette ønsker vi å tilby! Og aller helst via push og ikke SMS, så slipper du å betale for varselet. Vi jobber med saken! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder er en positiv og fremoverlent bank! Med lun humor, flott grensesnitt med smarte løsninger og raske overføringer er dette en bank jeg anbefaler varmt: Fem av mine nærmeste har allerede blitt kunder etter meg. Ved å flytte huslånet hit ble det mye penger å spare for oss. Prosessen med å bli kunde opplevde jeg som smidig. Det samme gjelder flytting av huslån. Bulder hjelper meg faktisk til å ha enda bedre kontroll på egen økonomi. De er også rausere enn de fleste banker med renten på sparekonto. Og tilbyr rente på huslånet som er i vår favør. Veldig takknemlig for å ha blitt kunde hos Bulder. Det oppleves som en innovativ bank. Og de har ikke den samme grådigheten som de store bankene som har to-sifrede milliardbeløp i overskudd i kvartalet!
Hei Christian! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du forstår så bra hvilken verdi vi ønsker og forhåpentligvis klarer å levere. Bulder passer ikke for alle, men det høres ut som vi er en perfekt match! Før vi startet opp gjorde vi mange undersøkelser på hva folk liker og ikke liker med banken sin. Da ble det fort tydelig at folk hater "prutetelefonen". Derfor fjernet vi behovet for den, og gir heller kundene automatisk lavere rente så fort de kan få det. Det taper vi nok litt på på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Er vi rause med kundene, får vi det tilbake - tror vi. Takk for at du har anbefalt oss videre. Vi skal gjøre alt vi kan for at vennene dine blir like fornøyd som deg! Og til slutt, du har helt rett. At storbankene kan tjene så mye penger på så lite fornøyde kunder må vi gjøre noe med! Hilsen alle oss i Bulder :)
God applikasjon som gir en meget god oversikt over ens økonomi. Dette basert på brukergrensesnitt og budsjettering (budsjettfunksjon og fremtidige "huskelapper"). Lite jeg savner av funksjoner/tilbud.
Hei Stig! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med appen og funksjonaliteten der! Om det er noe du skulle savne av funksjoner og tilbud så gi oss en lyd på [email protected] Hilsen alle oss i Bulder :)