Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet fra Sbanken på grunn av fjerning av Apple-Pay. Fungerer foreløpig ganske greit. Men savner SMS-varsling på innskudd (lønn, etc.). Dette burde ikke være vanskelig å implimentere?
Hei Charles! Det er et godt innspill. Dette ønsker vi å tilby! Og aller helst via push og ikke SMS, så slipper du å betale for varselet. Vi jobber med saken! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder er en positiv og fremoverlent bank! Med lun humor, flott grensesnitt med smarte løsninger og raske overføringer er dette en bank jeg anbefaler varmt: Fem av mine nærmeste har allerede blitt kunder etter meg. Ved å flytte huslånet hit ble det mye penger å spare for oss. Prosessen med å bli kunde opplevde jeg som smidig. Det samme gjelder flytting av huslån. Bulder hjelper meg faktisk til å ha enda bedre kontroll på egen økonomi. De er også rausere enn de fleste banker med renten på sparekonto. Og tilbyr rente på huslånet som er i vår favør. Veldig takknemlig for å ha blitt kunde hos Bulder. Det oppleves som en innovativ bank. Og de har ikke den samme grådigheten som de store bankene som har to-sifrede milliardbeløp i overskudd i kvartalet!
Hei Christian! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du forstår så bra hvilken verdi vi ønsker og forhåpentligvis klarer å levere. Bulder passer ikke for alle, men det høres ut som vi er en perfekt match! Før vi startet opp gjorde vi mange undersøkelser på hva folk liker og ikke liker med banken sin. Da ble det fort tydelig at folk hater "prutetelefonen". Derfor fjernet vi behovet for den, og gir heller kundene automatisk lavere rente så fort de kan få det. Det taper vi nok litt på på kort sikt, men vi tror vi får det igjen i mer fornøyde og lojale kunder på lang sikt. Er vi rause med kundene, får vi det tilbake - tror vi. Takk for at du har anbefalt oss videre. Vi skal gjøre alt vi kan for at vennene dine blir like fornøyd som deg! Og til slutt, du har helt rett. At storbankene kan tjene så mye penger på så lite fornøyde kunder må vi gjøre noe med! Hilsen alle oss i Bulder :)
God applikasjon som gir en meget god oversikt over ens økonomi. Dette basert på brukergrensesnitt og budsjettering (budsjettfunksjon og fremtidige "huskelapper"). Lite jeg savner av funksjoner/tilbud.
Hei Stig! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med appen og funksjonaliteten der! Om det er noe du skulle savne av funksjoner og tilbud så gi oss en lyd på [email protected] Hilsen alle oss i Bulder :)
Da DNB tok Sbanken måtte jeg finne ny bank , og valgte Bulder. Har ikke savnet Sbanken ett sekund , appen er fantastisk og enkel.
Hei Morten! Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du ikke har savnet Sbanken. Vi vet at kundene som kommer derfra har vært storfonøyd, og det skal litt til å ikke savne det. Vi skal gjøre alt vi kan for at det fremdeles finnes et skarpt og kundevennlig alternativ til storbankene! Hilsen alle oss i Bulder :)
Savner veldig en vanlig nettbank, skjønner at det er ei hellig ku, men den bør skytes - raskt.
Hei Kjell Ja, du kan godt kalle det en hellig ku. Du har sikkert hørt begrunnelsen vår for at vi ikke ønsker å bygge en tradisjonell nettbank også. Men i korte trekk er grunnen at vi ønsker å bygge verdens beste bankapp, og det tror vi ikke vi klarer om vi må dele fokuset vårt mellom app og tradisjonell nettbank. Men vi har forståelse for at ikke alle er enig med oss i det. Vi har hatt mange kunder som har vært skeptisk til å gjøre alt i appeni begynnelsen, men senere meldt tilbake at de nå liker å ha det på den måten. Vi håper det blir slik for deg også. Hilsen alle oss i Bulder :)
Halvparten av løsninger fungerer ikke og kundeservice er håpløss- de vet ikke selv hva du skal gjøre, ping-pong i evighet
Hei Serg Skjønner at det er frustrerende om du ikke får til å gjøre tingene du ønsker. Gi oss gjerne en tilbakemelding på [email protected] om hvilke løsninger du ikke mener fungerer. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg ønsket å snakke med noen på chat, men erfarte at jeg ble skubbet lengre og lengre bakover i køen. I ene øyeblikk var jeg nummer fem i køen, i neste øyeblikk nummer syv. Når jeg til slutt nådde gjennom, så føltes det som jeg snakket med en kald robot. Dårlig kundeservice og dårlig tekniske løsninger. 1/5
Hei Joakim Du har helt rett. Problemet med at kunder gikk bakover i chat-køen var uholdbart og vi har heldigvis klart å fikse dette nå. Det beklager vi. Du skal ikke oppleve å rykke bakover i en kø. Hilsen alle oss i Bulder :)