Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra app,bra kundeutbytte, kjapp respons ved behov
Hei Wenche Godt å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med appen, kundeutbyttet og kjapp respons når du trenger det. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Topp bank med god rente på både huslån og sparekonto. Og appen er enkel og grei å bruke. Et minus er at der er vanskelig å få kr.kort. Med lav belåningsgrad og 500.000 på sparekonto har en fått avslag gang på gang når en har søkt uten grunn. Har og vært i kontakt på tlf for å høre en begrunnelse hvorfor en får avslag på søknad, men kundebehandler kan ikke forklare hvorfor, kun at det var strenge krav.. Så da måtte en søke en annen bank om kr.kort og fikk det innvilget umiddelbart. Så her har Bulder bank noe dei bør ordne og ikke skylde på strenge krav som kundebehandler opplyste uten å komme med en begrunnelse!!
Hei Glenn Det stemmer som rådgiver sier at våre krav er noe strengere. Det har mye å gjøre med at kredittkortsøknaden vår er nyutviklet og ikke har fått trent seg godt nok enda på hvem som bør få godkjent og ikke. Den holder seg derfor godt inne på den sikre siden. Dette er som du sier ikke godt nok per i dag, og noe vi jobber med. Dette taper vi business på, og det er frustrerende for kunder som gjerne vil ha alt hos Bulder. Godt å høre at du sett bort fra kredittkortavslaget ellers er godt fornøyd med boliglån, sparekonto og appen. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Bank slik alle kunne vært, uten alt dill og dall. Det bare virker, lett å bruke topp oversikt og lett også ved lån og alle endringer.
Hei Arne Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du føler du får god oversikt og at appen er lett å bruke. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Søkte å få refinansiert alle lånene til ett lån. Daværende bank har misforstått og ga feil tilbud. Renten på tilbudet var godt over eff 6.5O% Satt ned foten og søkt refinansiering hos Bulder og fikk renten eff 5.68% Søknaden ble innvilget på ei uke uten mye spørsmål som gamle banken min stilte. Kommer fra LO bank som er stor bank i Midt Norge. De gjør ingenting for å beholde sine kunder tross flere år bankkunde. Jeg kan skjønne når de har milliardær av inntekter! Det som fikk meg til å bytte bank som sagt jeg fikk refinansiering alle lånene jeg har til bedre betingelser. Automatisk lavere rente når belåningsgraden går ned. Kan få avdragsfrihet uten å måtte svarer på masse spørsmål inntil 3 måneder. Rente på sparekonto konkurransedyktig. Å kunne se verdi på bolig er ett pluss. Jeg er opptatt av å ha en bank som gir kunder bedre betingelser uten de måtte spør om det. Og gjør ting meste selv. Bulder er midt i blinken. Enig at banken passer ikke til alle. Men de er relativt ny og mye kan skje framover. Til slutt Appen er oversiktlig. Lett å navigere, men kan bli bedre.
Hei Chai Takk for fyldig feedback. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at prosessen med å flytte lån gikk smidig og at du sparte mye penger på det. Automatisk lavere rente når belåningsgraden går ned er det motsatte av det andre banker driver med. Og på denne måten blir du ikke straffet for å være lojal, slik man ofte blir andre steder. Gøy å høre at du liker å kunne se boligverdien i appen. Det vet vi mange synes er en fin funksjon. Du har helt rett i at Bulder ikke passer for alle - men nettopp det tror vi gjør at den passer ekstra godt for noen, og det høres ut som du er en av disse. Hilsen alle oss i Bulder😊
Vedig fornøyd med Bulder. God rente, god kundeservice, mobilbank appen fungerer 100%.
Hei Sm Takk for anbefaling. Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg og at du er fornøyd med rente, kundeservice og appen! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Jeg er godt fornøyd, gode betingelser. Men et par ting. Jeg kunne ønske meg å betjene banken også fra min PC. Og så skulle det vært et alternativ til fingeravtrykk som identifisering. Vinteren gir ofte tørre fingre og da fungerer ikke fingeravtrykk.
Ble lånekunde enkelt og greit, og med best rente. Prosessen var veldig grei på nett, og behandling av søknad rask.