Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg "renteshoppet" rundt omkring og da kom Bulder bank opp som en av de (da) best på sparerente. Flyttet sparepengene over til Bulder bank og da fungerte innloggingen med min gamle telefon. Da mobilen min sa takk og farvel måtte jeg bytte telefon og satte på skjermbeskyttelse, ble det plutselig umulig å logge seg inn på Bulder Bank via fingersvtrykk. Som flere andre har nevnt har kun biometri sine begrensninger i slike tilfeller. Jeg ville satt stor pris på om dere kan åpne opp for andre innloggingsmuligheter. Jeg har også opplevd at appen (på min gamle telefon) var "åpen" og klar til bruk bare jeg var inne på mobilen min (ikke låst opp appen m fingeravtrykk). Dette synes jeg er altfor lett tilgang til Bulder Bank. Som en trygghet for meg, ønsker jeg at det må ihvertfall foretas en innlogging i tillegg til den innloggingen jeg har på min telefon slik jeg har de hos alle de andre bankene mine. Siden dere faktisk lytter til kundene dere 👍👌 så regner jeg med at dette er noe dere tar tak i kjapt. Lykke til videre med utviklingen av Bulder bank til Norges Beste Bank.
Hei Tone Vi har brukt biometri (fingeravtrykk/ansiktsgjenkjenning) fordi det er den sikreste og raskeste innloggingsmetoden. Men, det er flere som deg - og spesielt med Android-telefoner, som har opplevd frustrasjon med innlogging med fingeravtrykk. Derfor jobber vi nå med å utvikle en biometri-fri innloggingsmetode som et alternativ. Når det gjelder at appen oppleves som for lett å komme inn på. Altså at den er åpen når telefonen er åpen - så er dette noe du kan velge selv. I Bulder-appen klikker du på "Min Bulder", så på tannhjulet oppe til høyre, og deretter på "sikkerhet og utlogging". Der har du tre ulike sikkerhetsnivå du kan velge mellom. Takk for innspillene dine, Tone. Som du sier, vi lytter faktisk til kundene og derfor kommer det snart et alternativ til biometri for innlogging i appen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Renten på sparekonto er god. Innlogging v.h.a. fingeravtrykk er ok når det fungerer (maling, liming, hagearbeid..kan tidvis påvirke fingeravtrykk). Trenger innlogging v.h.a. kode og passord som alternativ. Uansett må sikkerhet ved uttak fra konto ha høyeste sikkerhet i disse tider da man ikke kan stole på email, sms og telefonhenvendelser.
Hei Svein Så bra at du er fornøyd med sparekontoene dine i Bulder. Det er flere som deg, som opplever frustrasjon med innlogging med fingeravtrykk. Dette gjelder spesielt for Android-telefoner. Derfor utvikler vi nå en biometrifri innlogging som et alternativ. Dette vil hjelpe når jobbefingrene ikke får åpnet appen. Angående sikkerhet så har du tre sikkerhetsnivå du kan velge mellom i appen. Du finner dem ved å trykke på "Min Bulder", så på tannhjulet oppe til høyre og deretter på "Sikkerhet og utlogging". Takk for gode innspill! Hilsen alle oss i Bulder :)
En god bank med gode betingelser. Hyggelige folk som hjelper en som snart er pensjonist og kanskje er en smule analog :) Venter på mulighet til å logge meg inn via PC....
Hei Pål Så bra du er fornøyd med Bulder. Rådgiverne våre er super hyggelige folk. Så analog kan du ikke være om du trives godt med Bulder :) Vi har ingen planer om å bygge tradisjonell nettbank. Dette er et aktivt valg. Vi investerer all vår tid og kraft i appen, slik at du skal kunne gjøre alle dine bankting der på en suveren måte. Hilsen alle oss i Bulder :)
Coming from other countries I feel like it's a fairly lazy approach to challenger bank. A few things that are super annoying 1. There's no website, even though there's a web app. The developers can't deploy for web, fairly 🙈 2. The UI is a bit all over the place, like I just want a list of my accounts, don't want to tap around to find savings. 3. There's no English or other languages. It's not hard to do translations for an app.. literally just a language key map that would take a few days at most.. Lazy. 4. It's annoying to contact support on the app, the chat feature with a mobile keyboard ufff.
Hello Olly 1: Not building a web based banking service is an active choice. We focus all our attention and resources on building the best banking app possible. The reason why it is possible to apply for a mortgage on our website is that we want you as a user to be able to apply without having to be a customer first. 2: It's hard to make a UI that everyone love. Many of our customers love the UI, and some like you would like it to be different. We do constant tweaks and improvements based on customer feedback. Thanks for your thoughts on accounts and savings. 3: We are considering an english version of the app. 4: Agreed. The chat feature is not good enough as it is today. Best regards from all of us in Bulder :)
Hei! Veldig fornøyd med Bulder bank, men har ett problem: Skriften på baksiden av bankkortet er for liten når det kommer til "exp.date" og sikerheskode. Skriftstørrelsen tar ikke hensyn til mennesker som ser litt dårlig. Og vi er mange! Regner med at dette er en sak som enkelt kan rettes opp?
Hei Heidi! Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg! Når det kommer til utløpsdato og CVV-kode på baksiden av kortet så er disse tallene kanskje mindre enn det du ser på noen andre kort. Men de er innenfor bransjestandard og blitt revidert av VISA og andre som store nok. Et godt tips til deg er at du kan finne utløpsdato og en dynamisk CVV-kode i appen. Det finner du ved å trykke på "Min Bulder", så på "Kort" og deretter på kortet du vil se på (om du har flere). Der er det en funksjon som heter "Vis kort". Den gir deg detaljene du trenger. Denne funksjonen er også fin om du for eksempel skal bestille noe på nett, men ikke har kortet ditt tilgjengelig for øyeblikket. Håper dette funker for deg! Hilsen alle oss i Bulder:)
Trenger ikke å diskutere bolig rente. Renten følger markedet, og vi får den beste renten.
Hei Geir! Det stemmer! At du alltid får den beste renten du kan få hos oss gjør at verken du eller vi trenger å bruke tid på å diskutere renten. Det taper vi kanskje noe inntekter på på kort sikt, men vi tror på at dette er en løsning kundene ønsker og at vi får det igjen i form av større lojalitet og fornøyde kunder! Godt å høre at du tror på fremtidens måte å gjøre boliglån på! Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig bra opplegg på huslån og automatisk oppdatering på verdi av boenhet etc.Banken har vår tillit til at rentebetingelsene alltid er gode. Bulder har her en god mulighet til å få oss over også på andre tjenester som aksjesparing, sparekonto, forbrukskonto, kreditt etc. Brukegrensesbitt, mer info på E post (DM) om dette og mer forvetningsstyring på dette hadde vært fint.
Hei Rune Takk, dette er et veldig nyttig innspill for oss. Det er ikke lett å vise om vi "maser" for mye eller for lite på kundenen våre når det kommer til andre produkter enn det de har i dag. Har du signert deg opp for vårt nyhetsbrev? Der kommer det med jevne mellomrom oppdateringer og nyheter. Du kan også sjekke ut bloggen vår. https://www.bulder.no/blogg/ Takk for innspillet! Hilsen alle oss i Bulder:)