Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
dårlig kundesupport og de lurer deg til å betale for medlemskap for å bruke appen, så etterpå vil de ikke ha deg som kunde likevel. du får heller ikke pengene tilbake.
Hei Patch Alle som registrerer seg som kunde får automatisk Bulder-kortet tilsendt. Om du ikke ønsker kortet kan du slette det og du betaler ingenting. Først ett år etter at du eventuelt har begynt å bruke kortet vil du motta en normal årsavgift på kortet. Hilsen alle oss i Bulder
Forsøkte å refinansiere under 65% av verdi. Totalgjeld var da på ca 3 x årsinntekt. Avslag…… forstå det den som vil.
Hei Sg Skjønner at det er frustrerende å få avslag på en søknad. Det kan være mange grunner til et avslag og vi kan ikke gå i detaljer på enkeltsøknader her. Håper du har kontaktet oss om du har hatt behov for å forstå mer av avslaget. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bruker lang tid på å svare. Lite funksjonell nettside. Mangler vanlig nettbank. Appen suger.
Hei Kb Vi forsøker alltid å svare så fort vi kan. I perioder med stor pågang kan ventetiden på svar bli noe lenger. Vi har ingen planer om å utvikle egen nettbank for datamaskin. Vi tror på mobilen som den beste plattformen for å håndtere banktingene dine. Derfor setter vi alt vårt fokus inn der. Bare slik kan vi bygge Norges beste bank-app. Appen vår er vurdert til 4,7 av 5 stjerner på både App Store og Google Play, selv om det ikke høres ut som du er enig i det. Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig lite hjelpsomme mennesker på kundeservice. Vi velger nå å flytte boliglånet bort fra Bulder bank
Hei Zahida Trist å høre at dere forlater Bulder. Fortell oss gjerne mer om hva dere er misfornøyd med og hvorfor dere vil flytte lånet bort fra Bulder. Vi vil lære og høre mer om hvorfor du ikke er fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder:)
Har bare brukt Bulder en måneds tid. Ganske fornøyd så langt, men jeg forstår ikke hvorfor summene i app'en rundes av til nærmeste hele krone..?! 😕 En app som viser banktransaksjoner og økonomi syns jeg virkelig burde vise nøyaktige tall! Det er da plass i app'en til å vise desimaler?! 🤨
Hei Hilde! Bra du er godt fornøyd og har et øye for detaljer. Vi velger å ikke vise kronebeløp med desimaler på oversiktsskjermbildene, fordi det gir et mye ryddigere inntrykk. Du kan se desimaler og hvert eneste øre om du trykker inn på den enkelte transaksjonen. Kanskje kan vi lage en variant der man kan velge om man vil se ørene også i oversikten. Det er mulig. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har brukt Bulder Bank i noen måneder (gikk over fra Sparebanken Vest). Dette er en moderne bank, som gjør det veldig enkelt og oversiktlig. Glem treige nettbanker, eller ting du ikke forstår. Slik er det ikke i Bulder. Anbefales på det sterkeste. Ps! De har veldig gode renter også.
Hei Henrik Så bra å høre at du er fornøyd med lav rente og høy fart! Takk for anbefalingen din. Vi skal stå på for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
Godt tilbud på banklån. Men å få bestilt kodebrikke til bankid og hentet denne ut og få aktiviert bank id, er mareritt. For det første så må man legitimere seg med pass for å få ut brikken. I disse passkrise-tider så er det ikke enkelt. Tok kontakt med Sparebank vest som hadde sendt brikken og lurte på muligheten for å møte i en filial for å legitimere med førerkort og fødselsattest. Ble blank avvist og ingen hjelp å få. Bedt om å ta kontakt med Bulder bank da de ikke hadde noe med Bulder B å gjøre. Tok igjen kontakt etter å ha fått kodebrikke og skulle bestille bankid på nettsiden. Fikk ikke stilt spm før kundeservice avviste meg og alt måtte tas med Bulder bank. Alle brev og nettsiden på Bulder bank, ser ut til å være sendt fra Sparebank Vest. Men de har ingenting med Bulder bank å gjøre likevel...
Hei Simon Vi skjønner godt at dette har vært frustrerende for deg. Prosessen rundt å få tak i og aktivere BankID er ikke så enkel som vi skulle ønske den var. Men sikkerhet er ekstremt viktig, og det trumfer alt når det kommer til BankID. Bulder Bank er en del av Sparebanken Vest. Men mens Sparebanken Vest sitt tjenestespekter er tilrettelagt for vestlandet, er Bulder Bank sitt tjenestespekter ment for hele Norge. Derfor kan ikke Bulders tjenester være knyttet til fysiske filialer. BankID på avveie vil utgjøre en stor fare for personvern og mulighet for svindel, derfor er utstedelse av BankID et område der vi setter de aller høyeste kravene til sikkerhet. Det betyr at den eneste måten å få ut en ny BankID på posten en legitimering med pass og avlesing av chipen som finnes i de nye passene. Som du sier er Bulder Bank er en del av Sparebanken Ves. Rådgiverne du har snakket med i Sparebanken Vest har henvist til gjengen som rådgir rundt Bulder sitt tjenestetilbud, fordi de kan mest om hvordan henting og aktivering av BankID skjer på posten. Så for at vi skal kunne hjelpe deg videre oppfordrer vi deg til å ta kontakt med rådgiverne som jobber med dette temaet oftest, og de finner du her https://www.bulderbank.no/kontakt Hilsen alle oss i Bulder :)