Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt, gode betingelser og god service når nan evnt har behov for det
Så ble det bankbyttet på meg også. Forlot Sbanken/Dnb i påska. Foreløpig ser Bulder ut til å være veldig bra. Får se når påska nå er over og pengeoverføringer/ e-faktura/ avtalefaktura osv begynner å løpe… håper det funker bra 😅
Flyttet til Bulder fra en annen bank. Gruet meg litt til å overføre avtalegiro, noe som har vært kronglete før. Men det gikk mye smidigere enn forventet, da Bulder har en automatisk funksjon for dette. Fornøyd med rente på sparekonto og boliglån, oversiktelig mobilbank og fine funksjoner. Mulighet for kundeutbytte er et pluss.
Når utenlandsbetaling snart er i orden er jeg 100 % fornøyd med Bulder.
Enkel nettbank. Avgjørende for meg var Appel Pay og god rente på sparepenger og brukskonto
Den beste banken nå som Sbanken er ødelagt av DNB, trist at de fikk lov
Har forsøkt å registrere meg som kunde i Bulder appen i ca 4 dager uten særlig resultat. Appen ber om verifisering med bankid på mobil og etter det så står den bare å spinner med informasjon om “brb” , “hang on a minute” , “bringing data here”. Har latt appen stå å gå i mange timer men det har ikke hjulpet. Har i tillegg avinstallert og installert appen flere ganger og restartet mobilen uten at det hjalp noe. Har iPhone14 pro Max med siste iOS installert. Autentisering med FaceId er også aktivert. Har i tillegg forsøkt uten FaceId med samme resultat. To stjerne er noe urettferdig å gi før jeg har begynt å bruke tjenesten fra Bulder, men jeg kunne heller ikke mene at appen er bra når jeg ikke får tatt den bruk. Antar at dette er kun en teknisk feil selv om appen ble oppdatert for kun få dager siden. NB! Forsøkte også med kodebrikke med samme resultat.