Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært effektivt, god kundereise og lettvint. Fantastiske vilkår og rimelig bytte. Husk bate: ikke juster markedsverdi på bolig om du ikke har behov og har e-takst klart
Det er så gøy å høre Hans! Velkommen til Bulder 👊 Hilsen gjengen her
Bulder bank, ingen over eller ved siden. Best på rente og app.
Yes 😃
Banken er ikke klar for å tas i bruk enda.Har hatt masse proglemer med alt jeg skal gjøre. plutselig var kortet mitt fryst uten grunn, online betalinger virket ikke. appen kræsjet daglig i en periode osv. I tillegg så må man kontakte banken for hver lille ting man skal ha. Trenger man en felles konto med ekstra kort? da må man chatte. trenger du hjelp med noen av tingene over? da må man chatte. men er chatten åpen når man trenger den? nei, kort tid på dagen. Kommer nok ikke til å fortsette mine kontoer her.
Hei Raymond Kjipt å høre at dette er inntrykket ditt av oss. Men takk for at du gir beskjed. Det du beskriver med betalinger og at appen krasjer daglig er ikke vanlige problemer. Det høres sånn sett ut som du har vært veldig uheldig med tidspunktet du testet oss ut på. Du har helt rett i at noen av oppgavene løses via chat med support. Det er fordi disse per dags dato løses raskets og enklest for kunden om vi tar det denne veien. Vi har i de siste dagene fjort oppgraderinger som har løftet appen mye. Vi håper du gir oss en sjanse til! Hilsen gjengen i Bulder
Orket ikke krangle med DNB hvert år om å justere boligrenten. Selv om jeg var SAGA (gull) kunde var det et stress. Med Bulder får jeg ikke bare adskillig lavere rente men også rentekutt automatisk så jeg slipper å krangle med banken hver gang renten burde være lavere. Appen er også den beste på markedet selv om den har noen bugs og forbedringspotensiale. Kundeservice svarer kjapt.
Hei Espen! Du har skjønt det! Du skal slippe å passe på banken, og du skal få det du har krav på. Så bra at du liker appen. Vi legger ned utrolig mye arbeid i den og den blir bare råere for hver dag. Nylig gjorde vi flere oppdateringer som løftet appen enda mer. Har du for eksempel sjekket ut "Pengebruk"-funksjonen? Vi skal lage mye mer gøy - og fortsatt holde deg fornøyd! Hilsen gjengen i Bulder
Reklamerast over heile landet skal det men må tydlegvis bu i storbyen skal "roboten" klare å gjere verdivurdering. 4-5 boligsalg innanfor ein radie på 1km siste året var hvertfall ikkje nok..
Hei Ole Det stemmer at vi ikke klarer å fastsette verdi på alle boliger i Norge. Men vi går heldigvis langt utenfor bare byene. Vår automatiserte metode for verdivurdering av boliger dekker ca 80 % av Norge. Skjønner likevel at det er frustrerende for deg når du ikke kan søke lån hos oss. Med 4-5 salg det siste året så er det ikke sikkert du er langt unna at vi kan estimere. Kom gjerne tilbake og sjekk oss ut senere.
Bulder Bank tilbyr lån til varig uføre . Vi byttet til Bulder Bank for2 måneder siden .
Jeg flyttet boliglånet og fikk god hjelp underveis av vennlige rådgivere. Dessverre undervurderer de behovet for nettbank; oversikt og regningsbetaling blir veldig knotete på en liten mobiltelefon. Å flytte alle autotrekk, kontoliste etc. tar evigheter og blir lett feil når du skal gjøre alt via mobil. De har heller ikke en løsning for kredittkort. Jeg endte derfor med å beholde gamlebanken for regninger og daglig bruk, mens bulder får banklånet.
Hei Ulrik Først så må jeg nok skuffe deg og si at vi aldri kommer med en nettbank-løsning. Som du sier går vi for "alt via mobilen". Visste du at du kan ta bilde av avtalegiroene dine i gammel bank med mobilen, og *knips* så har du flyttet dem til Bulder. Det samme kan du gjøre med regninger. Betalt dem med å ta et bilde med appen. Flere kunder velger nå gjøre fakturabetaling via oss, fordi det er enklere å ta bilde med mobilen enn å trykke KID-nummer inn i nettbanken. Men her er preferansene forskjellig. Du må finne ut hva som funker best for deg. Men vit at vi legger all vår prestisje inn i at du skal ha den beste mobilopplevelsen når du åpner Bulder. Hilsen gjengen i Bulder