Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra mobilbank som er lett å bruke. Jeg liker også at behandlingen av nye tilbud er veldig kjapt, Savner mulighet for aksjehandel.
Hei Lage 😊 Bra å høre at du synes appen er lett å bruke. Ønsket ditt om aksjehandel er notert. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Veldig bra bank med gode betingelser, enkel app og nye muligheter er på vei
Hei Kjetil! Herlig å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med betingelser, appen og de nye mulighetene som er på vei! Hilsen alle oss i Bulder 😊
Oversiktlig og god nettbank. Mangler fortsatt noen funksjoner slik som aksjehandel, barnekonto osv.
Hei Morten! Bra å høre at du synes appen er oversiktlig og god. Vi har ingen planer om å utvikle aksjehandel, i alle fall ikke på kort sikt. Barnekonto er rett rundt hjørnet. Om du melder deg på listen her, får du beskjed straks det er klart. https://www.bulder.no/om-oss/roadmap/barn-og-ungdom/ Hilsen alle oss i Bulder 😊
Hei På mandag skulle jeg skifte lønnskonto fra Sbanken til Bulder. Dette var dere behjelpelig med, via appen. Skulle hatt lønn på konto i dag og når jeg tar kontakt på chat, får jeg beskjed om at ikke kontoen eksisterer. Dette er samme appen, som jeg søkte om lån gjennom. Har også ett visakort på samme konto, med utløpsdato 03/25 2 minutter etter at jeg fikk beskjed om at kontoen ikke finnes og at jeg må laste appen inn på nytt, er appen med historie vekke. Lurer derfor på om dere anser dette for å være en seriøs opptreden fra en bank?? Svar fra Bulder Hei Vi har hatt et stort etterslep av kundedata som ikke ble slettet for en god stund siden på gamle kunder. Det betyr at visningen i appen er "satt fast" på det som du så sist i appen før alt ble slettet hos oss den gang da. Du har per dags dato ikke kontoer eller kort hos oss og har ikke hatt det siden alt ble slettet. Det er uheldig at pengene blir sendt tilbake til arbeidsgiver og data hos deg skulle bli slettet slik at det ikke ble fremvist og du trudde at du hadde et kundeforhold. Dette er definitivt ikke bra og vi skal ta det til oss.
Jeg har flyttet til Bulder i januar 2024 etter 24 år i Sbanken. For meg, prosessen med å flytte boliglån ++, så uoverkommelig ut, jeg gruet meg og kanskje derfor jeg ventet så lenge. Det gikk imidlertid overraskende lett. I løpet av en uke ble lånet overført. Jeg fikk en god (og rask!) støtte (info) fra banken underveis. Jeg liker appen, savner ikke nettbank. Siden jeg har familie i utlandet savnet jeg *utenlandsk betaling* i Bulder. Nå er den i havn, har ikke brukt den ennå, det kommer. Alt i alt - jeg er MEGET fornøyd. Takk til dere i Bulder - jeg håper jeg blir hos dere lenge.
Virker som en god arvtaker til Sbanken, mangler å kunne betale regninger fra Sparekonto'er. (Og kunne tenkt meg nettbank😅) Appen virker bra😊
God app. God kundeservice når det har vært aktuelt. Bra medKundeutbytte.