Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt når banken selv regulerer rentene ut fra gjeldsgrad. Har ikke alle tjenester, men de viktigste. Sparekonto uten begrensning på uttak er fint.
Hei Geir! Jepp, det stemmer. Den dagen i måneden da vi oppdaterer boligverdiene og setter kunder automatisk ned til den beste prisen de kan få, er den beste dagen i måneden. Sparekonto uten begrensning på uttak, og også uten noe krav til beløp er også noe vi og kundene våre er veldig fornøyd med. Renten er ikke så verst den heller. Takk for tilbakemeldingen!
Enkel løsning med mange funksjoner. Har fortsatt utviklingspotensial.
Hei Christine! Bra å høre at du er godt fornøyd. Vi er enig med deg i at vi har ting som kan bli bedre. Det jobber vi med hver dag, og er nok enda mer utålmodig enn deg :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Enkel og komme i gang med å bruke, rask hjelp om du behøver, renten endrer seg automatisk, utbytte
Hei Helge Så bra at du er fornøyd med rask hjelp, modellen med automatisk beste rente, utbytte og at det er enkelt å komme i gang. Du har skjønt verdien i Bulder og oppsumert alt på en fin måte. Takk for tilbakemeldingen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Grensesnittet er nok mer myntet på fjortiser enn voksne brukere. Appen forsøker å være kul, men det er mye som ikke fungerer. Nylig mottok jeg en kredittkortfaktura i appwn og prøvde å forandre beløpet. Det gikk ikke: "OPS! Noe gikk galt". Ingen nærmere forklaring. Jeg måtte gå inn på Sparebanken Vests. (som er Bulders morselskap) på pc for gå dette til. Ikke har de utenlandsbetaling, bankid fikk de helt nylig, men da fra Sparebanken Vest, å tilby kredittkort har de lovet i over 1 år. Generelt: en god idé for unge bankbrukere som er tilfreds med det mest basale. For oss andre: et uferdig produkt.
Hei Jrg B Snittalderen på våre kunder ligger mellom 35 og 45 år. Vi liker å være lekne i språket og er lei av at bankspråk skal være traust og vanskelig. Noen liker det, andre ikke. Det er helt greit. Det stemmer at vi ikke støtter utenlandsbetaling per i dag. Dette jobber vi med. Kredittkort blir lansert i disse dager. Bulder er ikke ment å levere den samme bredden i produkter og tjenester som de store etablerte bankene. Men vi kan klare å være bedre enn dem på noen områder. Vi oppfordrer kundene til å bruke oss der vi er god, og andre der de mener de er bedre! Hilsen alle oss i Bulder :)
Denne banken har det du trenger for å ta opp og betjene lån med en av markedets beste boliglånsrenter. Mget gunstig sparekontorente og utbyttebetaling både på denne og på lån. Kun tilgjengelig i app - savner mulighet til å logge på via PC.
Hei Gisle Kjekt å høre at du er fornøyd med lave boliglånsrenter og god sparekontorente. Utbyttet vårt er det også svært mange som er fornøyd med å få. Vi har ingen planer om å utvikle en egen nettbank for PC. Vi går all inn på mobil. Bare slik kan vi klare å lage den beste bank-appen i Norge. Vi skal fortsette å stå på for å holde deg fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder :)
dårlig kundesupport og de lurer deg til å betale for medlemskap for å bruke appen, så etterpå vil de ikke ha deg som kunde likevel. du får heller ikke pengene tilbake.
Hei Patch Alle som registrerer seg som kunde får automatisk Bulder-kortet tilsendt. Om du ikke ønsker kortet kan du slette det og du betaler ingenting. Først ett år etter at du eventuelt har begynt å bruke kortet vil du motta en normal årsavgift på kortet. Hilsen alle oss i Bulder
Forsøkte å refinansiere under 65% av verdi. Totalgjeld var da på ca 3 x årsinntekt. Avslag…… forstå det den som vil.
Hei Sg Skjønner at det er frustrerende å få avslag på en søknad. Det kan være mange grunner til et avslag og vi kan ikke gå i detaljer på enkeltsøknader her. Håper du har kontaktet oss om du har hatt behov for å forstå mer av avslaget. Hilsen alle oss i Bulder :)