Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grensesnittet er nok mer myntet på fjortiser enn voksne brukere. Appen forsøker å være kul, men det er mye som ikke fungerer. Nylig mottok jeg en kredittkortfaktura i appwn og prøvde å forandre beløpet. Det gikk ikke: "OPS! Noe gikk galt". Ingen nærmere forklaring. Jeg måtte gå inn på Sparebanken Vests. (som er Bulders morselskap) på pc for gå dette til. Ikke har de utenlandsbetaling, bankid fikk de helt nylig, men da fra Sparebanken Vest, å tilby kredittkort har de lovet i over 1 år. Generelt: en god idé for unge bankbrukere som er tilfreds med det mest basale. For oss andre: et uferdig produkt.
Hei Jrg B Snittalderen på våre kunder ligger mellom 35 og 45 år. Vi liker å være lekne i språket og er lei av at bankspråk skal være traust og vanskelig. Noen liker det, andre ikke. Det er helt greit. Det stemmer at vi ikke støtter utenlandsbetaling per i dag. Dette jobber vi med. Kredittkort blir lansert i disse dager. Bulder er ikke ment å levere den samme bredden i produkter og tjenester som de store etablerte bankene. Men vi kan klare å være bedre enn dem på noen områder. Vi oppfordrer kundene til å bruke oss der vi er god, og andre der de mener de er bedre! Hilsen alle oss i Bulder :)
Denne banken har det du trenger for å ta opp og betjene lån med en av markedets beste boliglånsrenter. Mget gunstig sparekontorente og utbyttebetaling både på denne og på lån. Kun tilgjengelig i app - savner mulighet til å logge på via PC.
Hei Gisle Kjekt å høre at du er fornøyd med lave boliglånsrenter og god sparekontorente. Utbyttet vårt er det også svært mange som er fornøyd med å få. Vi har ingen planer om å utvikle en egen nettbank for PC. Vi går all inn på mobil. Bare slik kan vi klare å lage den beste bank-appen i Norge. Vi skal fortsette å stå på for å holde deg fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder :)
dårlig kundesupport og de lurer deg til å betale for medlemskap for å bruke appen, så etterpå vil de ikke ha deg som kunde likevel. du får heller ikke pengene tilbake.
Hei Patch Alle som registrerer seg som kunde får automatisk Bulder-kortet tilsendt. Om du ikke ønsker kortet kan du slette det og du betaler ingenting. Først ett år etter at du eventuelt har begynt å bruke kortet vil du motta en normal årsavgift på kortet. Hilsen alle oss i Bulder
Forsøkte å refinansiere under 65% av verdi. Totalgjeld var da på ca 3 x årsinntekt. Avslag…… forstå det den som vil.
Hei Sg Skjønner at det er frustrerende å få avslag på en søknad. Det kan være mange grunner til et avslag og vi kan ikke gå i detaljer på enkeltsøknader her. Håper du har kontaktet oss om du har hatt behov for å forstå mer av avslaget. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bruker lang tid på å svare. Lite funksjonell nettside. Mangler vanlig nettbank. Appen suger.
Hei Kb Vi forsøker alltid å svare så fort vi kan. I perioder med stor pågang kan ventetiden på svar bli noe lenger. Vi har ingen planer om å utvikle egen nettbank for datamaskin. Vi tror på mobilen som den beste plattformen for å håndtere banktingene dine. Derfor setter vi alt vårt fokus inn der. Bare slik kan vi bygge Norges beste bank-app. Appen vår er vurdert til 4,7 av 5 stjerner på både App Store og Google Play, selv om det ikke høres ut som du er enig i det. Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig lite hjelpsomme mennesker på kundeservice. Vi velger nå å flytte boliglånet bort fra Bulder bank
Hei Zahida Trist å høre at dere forlater Bulder. Fortell oss gjerne mer om hva dere er misfornøyd med og hvorfor dere vil flytte lånet bort fra Bulder. Vi vil lære og høre mer om hvorfor du ikke er fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder:)
Har bare brukt Bulder en måneds tid. Ganske fornøyd så langt, men jeg forstår ikke hvorfor summene i app'en rundes av til nærmeste hele krone..?! 😕 En app som viser banktransaksjoner og økonomi syns jeg virkelig burde vise nøyaktige tall! Det er da plass i app'en til å vise desimaler?! 🤨
Hei Hilde! Bra du er godt fornøyd og har et øye for detaljer. Vi velger å ikke vise kronebeløp med desimaler på oversiktsskjermbildene, fordi det gir et mye ryddigere inntrykk. Du kan se desimaler og hvert eneste øre om du trykker inn på den enkelte transaksjonen. Kanskje kan vi lage en variant der man kan velge om man vil se ørene også i oversikten. Det er mulig. Hilsen alle oss i Bulder :)