Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde boliglån hos Sbanken, men så ble de kjøpt opp av DNB. Flyttet så boliglånet til Bulder, for da var renta lavest der. Men så kom alle disse rente hevingene og bulder gikk en hel rente heving (0,25%) forbi Sbanken (som de i lengre tid hadde svartmalet) på boliglånsrenta. Så jeg flyttet boliglånet mitt tilbake til Sbanken. Men jeg beholdt sparekontoen i Bulder og brukte denne også som en bufferkonto til de store regningene. Hele tiden mottok jeg bokføringsbilag for minste krone som ble ført inn/ut av konto. Ikke så viktig med dette for meg, men etter en større betaling fra brukskontoen i Bulder, så etterlyste jeg et bokføringsbilag på dette. Men fik til svar at "det var ikke en tjeneste de tilbydde". Hvis jeg trengte en kvittering på utført betaling, så kunne jeg ta et skjermbilde av betalingen som dokumentasjon. Jeg spurte så om hen på kundeservice selv ville godta dette som et bevis på utført betaling, hvilket hen bekreftet selv å ikke ville ha godtatt. Nei Bulder er veldig oppskrytt spør du meg, og det kommer en tid.......
Hei Rolf 😊 I renteoppgangstiden har rentehevingene fra bankene kommet i rykk og napp etter Norges Bank sine hevinger. Noen hever raskt og andre litt senere. Dette gjør markedet uoversiktlig for forbrukerne, og det er vanskelig å sammenligne. I morgen effektuerer vi vår siste heving (som ble meldt for omtrent 2 måneder siden). Da vil vårt billigste lån være på 5,57 % effektiv rente. Sbankens billigste lån er 5,60 % effektiv rente. Forhåpentligvis er Norges Bank ferdig med rentehevingene for denne gang, og vi kan forvente oss et marked som gjør det lettere for forbrukerne å sammenligne renter og vilkår. Når det gjelder bokføringsbilag så har vi det i "innboksen" under "Min Bulder" i appen. Vi skjønner godt at du blir forvirret og frustrert om du har fått andre svar da du snakket med oss. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Enkelt og greit å bli kunde, lettvint med digitale løsninger - og kjapp og trygg søknadsbehandling. Artige kommentarer - og moderne/kult design:-)
Hei Ingrid 😊 Så bra at Bulder fungerer så godt for deg og at det var enkelt å bli kunde og at de digitale løsningene er kjappe og trygge. Vi liker å ha et litt annerledes språk og mener at ikke alt trenger å være så "banksk" hele tiden. Gøy at du liker språket og designet vårt! Det er det ikke alle som gjør. Men om de heller vil ha tradisjonelt brankspråk og bankutseende, så har de mange andre alternativer 😊 Hilsen alle oss i Bulder😊
Jeg synes det er veldig dumt at man bare kan logge inn med face id eller fingerscan. Kameraet mitt er ødelagt på innsiden og jeg får ikke logget meg inn.
Hei Ola Du kan logge inn med BankID dersom du ønsker det. Når du starter appen vil du se at den forsøker å gjøre FaceID, når den mislykkes, eller du trykker avbryt - så dukker BankID opp som alternativ. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Enkel og grei bank-app. Litt omfattende å søke finansieringsbevis, harmonerer ikke med en moderne bank-app.
Hei Asgeir Godt å høre at du stort sett er fornøyd. Vi tilbyr i utgangspunktet ikke finansieringsbevis, for det har vi ikke klart å automatisere godt nok ennå. Men vi hjelper eksisterende kunder med mellomfinansiering dersom de trenger det. Hilsen alle oss i Bulder😊
Kommer fra DnB og angrer ikke på bytte. God service, lettere å få tak en fra Bulder enn DnB. Fantastisk grensesnitt på appen og veldig fornøyd med behandlingen vi får i Bulder. Skulle ha byttet for lenge siden. Bulder deler utbytte med kundene, DnB gir det til sine, rentene justeres etter boligmarkedet uten at vi trenger og hente inn ny takst. Vi er kommet fra helvete til himmelen ang bank opplevelse.
Hei Mayjac Så bra å høre at Bulder fungerer så godt for deg, og at du er fornøyd med service, grensesnittet i appen og med behandlingen du får. Det stemmer. Som en del av Sparebanken Vest er vi bygget på sparebank-modellen, som i motsetning til forretningsbanker som gir alt utbytte til aksjonærene, også gir store utbytter til kundene. Velkommen til himmelen😉! Hilsen alle oss i Bulder😊
Banken sendte kodebrikke til feil sted, og kunne ikke rette opp i dette. Måtte kjøre tre timer for å få på plass bankID. Vanskelig å få tak i på telefon, lang kø. Ønsker ikke å snakke med en robot. Liker appen da, den er veldig enkel og oversiktig.
Hei Mo Forstår at det var frustrerende å kjøre tre timer for å få tak i kodebrikken din. Kan du kanskje være oppført med feil adresse i vårt system? Utstedelsen av BankID er en prosess som kan bli mye bedre. Godt å høre at du liker appen. Vi er helt enig, den gir god oversikt og er enkel i bruk. Hilsen alle oss i Bulder😊
Enkel i bruk. Mye bedre betingelser enn de jeg hadde før. Ingen gebyrer.
Hei Ingvar Så bra at du er fornøyd med enkelheten og betingelsene. Vi liker å høre at du har spart mye penger på å flytte til Bulder. Hilsen alle oss i Bulder 😊