Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har 36000kr utbetalt i måneden. Lave utgifter, fikk ikke lån på 5700kr i måneden... merkelig synes eg.
Hei Jørn Vi kan ikke saksbehandle din søkand åpent på nettet. Ta kontakt med oss på epost [email protected] så kan vi forklare mer om søknaden og resultatet. Hilsen gjengen i Bulder Bank Hilsen gjengen i Bulder
Har nå gitt mitt samtykke for sjette eller syvende, til at banken kan hente ut mine opplysninger hos Altinn, men får opp feilmeldingen " Vi sliter med å finne din inntekt via Altinn. Vi jobber knallhardt med å løse problemet , æresord!" ..... Ok, jeg har fått 2 mail og 3-4 tlf samtaler om at nå skal problemet være løst, men møter på akkurat det samme problemet hver eneste gang. Begynner å bli rimelig frustrerende. Og en må kontakte banken for at de skal nullstille søknaden før en kan få prøve å søke på nytt. Vente deretter 15-20 min, for å så måtte gå gjennom samme prosedyre igjen. Hvis dette problemet gjelder kun oss som mottar pensjon eller uføretrygd, så sier det jo seg selv hvilke kunder som blir prioritert. Når det starter slik så er det jo kanskje god grunn til å skru på varsel lampene før en velger å bli kunde i denne banken .
Hei Adalan Det stemmer. Vi henter inntektsopplysninger automatisk fra Altinn. I enkelte tilfeller har det vært vanskelig å hente opplsyninger om uføre og pensjonister på grunn av måten altinn rapporterer disse. Men vi har mange uføre og pensjonsiter det fungerer for. Vi er som du sier i sving med å fikse dette og ønser veldig gjerne å kunne ta deg imot som kunde :) Hilsen gjengen i Bulder Bank
Vært trofast kunde i stor bank i 40 år. Ble litt «sur» når de gav høyere rente for jeg hadde ikke stort nok lån. Sendte en søknad til Bulderbank, (riktignok etter å ha sjekket litt) og etter noen minutter fikk jeg svar. Veldig enkel søknad og meget god oversikt. Sammenlignet litt og fant ut at selv med mitt «lille» boliglån så ville jeg spare 130 000,- kroner totalt. Ikke noe å tenke på. I tillegg så har de to ganger senket renten ytterligere, og jeg er bare glad og fornøyd. Ringt kundeservice to ganger og fått veldig god hjelp uten å måtte sitte i kø i lang tid for kundebehandler. Enkelt, billig og anbefaler alle å sjekke ut denne banken.
Hei, Dette er som musikk i vårer ører, Monica. Enkle, raske prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere😎 Takk for tilbakemeldingen. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Hjelpsomme og rask behandling. Det er det beste jeg har gjort. De ordnet alt. Ble anbefalt av en venn takk til han😊👍👍
Hei, Så kult at du er fornøyd, Torill! Takk for knallbra tilbakemelding🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Veldig enkel løysing for meg som kunde. Eg er opptatt av rentekostnad på mitt bustadlån og fylgjer med på smarte penger jamnleg. Såg BB dukka opp som beste bank, og gjorde valet lett om å flytte over dit med bustadlånet samtidig som eg beholdt mitt lange og gode kundeforhold i Sparebanken Vest. Ein vinn vinn situasjon for meg. Kjempefornøgd så langt, og eg blir nok ein lojal og trygg bankkunde hos dere. Stå på og eg har trua på at dere når dokkar langsiktige mål. Heia!!
Hei, Erik O. H Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er så glad for at du er fornøyd med oss😊 Hilsen gjengen i Bulder Bank.
Etter litt «plunder og hæft» med en mobilløsning som kranglet litt, er vi veldig fornøyd med resultatet. Vi forstår fokuset på å minimere kostnader med kun app for mobil, men vi vil likevel anbefale at dere etterhvert vurderer en nettbrett løsning. Det er jo ikke alle som har mobil med stor skjerm og store nok knapper i tastaturet, og som ser like godt som før. Dere vil sannsynligvis nå flere i alderen 50+ om dere tilpasser løsningen til iPad og andre nettbrett.
Hei, Odd E Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er så glad for at du er fornøyd med oss😊 Hilsen gjengen i Bulder Bank.
Jeg flyttet boliglånet mitt til Bulder Bank da de kan skilte med lave renter og automatisk justering av disse basert på belåningsgrad. Banken er under utvikling, og appen blir oppdatert fortløpende. Det er sannsynlig at jeg vil benytte Bulder Bank som hovedbankforbindelse med tiden, men foreløpig mangler er det for mye funksjonalitet som savnes. (dog er dette under utvikling)
Hei, Takk for en fin tilbakemelding, Kai, og velkommen som boliglånskunde! Det stemmer at vi er under utvikling. Målet vårt er å redefinere bank, og første etappe var boliglånet. Fremover skal vi legge all vår kraft i å lage en bank-app som er bedre enn det noen har klart før. Vi satser på at det ikke er lenge igjen til vi er hovedbankforbindelsen din😉 Hilsen gjengen i Bulder Bank