Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utgangspunktet en bra bank opplevelse med rask saksbehandling av lånesøknad og evt refinansiering. Men har en del problemer med bank appen som krasjer ~ikke oppdateres tilstrekkelig med saldo og legger inn forventet betaling på regninger er betalt og skaper usikkerhet om de trekkes to ganger. Når det gjelder boliglån så er renten grei men har et større problem. Men banken justerer boligverdien løpende ut i fra en prisindeks som for meg er nedjustert flere ganger pga belåningsgrad i området 50 % og medfører usikkerhet om min belåningsgrad og rente. Medfører at jeg må løpende innhente takst fra eiendomsmegler for å beholde den laveste renten. Og denne type med usikkerhet om saldo og rentenivå skaper enn utrygghet og og uforutsigbarhet for bankkunden.
Liker appen godt. Bruker den både til sparing og hverdagskonto. Vil gjerne søke boliglån også, men har ventet på svar fra dere i snart 6 måneder.
Får avslag på kredittkort! Inntekt på over 900.000,- Får ikke manuell behandling/vurdering. Aldri hatt betalingsanmerkninger!
Ser at banken følger med verdivurdering og føler meg tatt godt vare på som kunde .
Veldig enkel bank å forholde meg til. Jeg sender melding på FB eller via app og får svar fort. Er det noe som haster ringer jeg og får god hjelp med en gang. Vært kunde i mange år og er veldig fornøyd, og det hjelper litt at kundeutbyttet mitt fra banken var på over kr.14.000,- i år. Gledelig overraskelse!!!
Kommer fra s banken, og er pr. i dag fornøyd med tjenestene i Bulder
Intuitiv app. Bra rente på sparekonto, ubegrensede uttak og oppgjør for renter hver måned. Fin oversikt på brukskonto. Byttet bank etter å ha vært trofast kunde i annen bank i 20 år på grunn av misnøye med endringene. Jeg er superfornøyd med min nye bank!