Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kommer fra s banken, og er pr. i dag fornøyd med tjenestene i Bulder
Intuitiv app. Bra rente på sparekonto, ubegrensede uttak og oppgjør for renter hver måned. Fin oversikt på brukskonto. Byttet bank etter å ha vært trofast kunde i annen bank i 20 år på grunn av misnøye med endringene. Jeg er superfornøyd med min nye bank!
Oversiktlig app ! Synes kontooversikten med historikk og fremtidig ikke fungerer helt optimalt. Blir ikke så oversiktlig. Synes det var bedre med kontoutskrift og forfallsregister tidligere.
God rente, rask og god hjelp når jeg trenger det, god app. Eneste rare er at det har mye høyere pris for rent digitalt debet kort enn andre digitale banker.
Rentene er veldig gode og sparekontoen er lett tilgjengelig og oversiktelige. Gikk fra sbanken til bulder og likte bedre oversikten for forfall i sbanken enn bulder. Men det er en vanesak. Savner og at man selv kan endre forfallsdato på diverse abonnement som mobil og Netflix. I forrige bank kunne man endre forfallsdatoen selv, mens i bulder kan man ikke det. Vært i kontakt med bulder et par ganger og er veldig fornøyd med kundeservicen. Angrer ikke på at jeg skiftet bank.
Brukte lang tid på overføringer fra vipps. Dette var irriterende.
Jeg vil sterkt stille meg ved utsagnet til denne kunden, så vær snill å la oss velge å slå av dette rotet! (Skjermdump fra innlegg her) : 1. Øsker at det kun ligger reelle fakturaer i kontoen. At det ligger forventet betaling gjør det vanskelig å ha oversikt. Ofte ligger de feil, dobbelt (både faktura og forventet) , etter at de er betalt ligger de fortsatt som forventet, eller det ligger forventet faktura som ikke skal komme. Har prøvd å venne meg til, men blir sittende å regne manuelt for å få oversikt. Kunne eventuelt ligge helt adskilt fra min pengebeholdning. 2. Det burde være enklere å ta en faktura som ligger til forfall og gjøre om til avtaleiro.