Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser at banken følger med verdivurdering og føler meg tatt godt vare på som kunde .
Veldig enkel bank å forholde meg til. Jeg sender melding på FB eller via app og får svar fort. Er det noe som haster ringer jeg og får god hjelp med en gang. Vært kunde i mange år og er veldig fornøyd, og det hjelper litt at kundeutbyttet mitt fra banken var på over kr.14.000,- i år. Gledelig overraskelse!!!
Kommer fra s banken, og er pr. i dag fornøyd med tjenestene i Bulder
Intuitiv app. Bra rente på sparekonto, ubegrensede uttak og oppgjør for renter hver måned. Fin oversikt på brukskonto. Byttet bank etter å ha vært trofast kunde i annen bank i 20 år på grunn av misnøye med endringene. Jeg er superfornøyd med min nye bank!
Oversiktlig app ! Synes kontooversikten med historikk og fremtidig ikke fungerer helt optimalt. Blir ikke så oversiktlig. Synes det var bedre med kontoutskrift og forfallsregister tidligere.
God rente, rask og god hjelp når jeg trenger det, god app. Eneste rare er at det har mye høyere pris for rent digitalt debet kort enn andre digitale banker.
Rentene er veldig gode og sparekontoen er lett tilgjengelig og oversiktelige. Gikk fra sbanken til bulder og likte bedre oversikten for forfall i sbanken enn bulder. Men det er en vanesak. Savner og at man selv kan endre forfallsdato på diverse abonnement som mobil og Netflix. I forrige bank kunne man endre forfallsdatoen selv, mens i bulder kan man ikke det. Vært i kontakt med bulder et par ganger og er veldig fornøyd med kundeservicen. Angrer ikke på at jeg skiftet bank.