Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå har bulder reservert 1500.kr i en uke etter bensin fylling. Kontakt med banken som sier de ikke kan gjøre noe. Jeg har ikke gitt dem tillatelse til å bruke mine penger i en uke uten at jeg får rente på dem. De bruker kundens penger til egne formål, uten å gi noen info om dette, så snart er det dine penger som reservers og blir gitt til meg. Min reservasjon heves med andres penger. Stygg sirkel.
Hei Trond Det er drivstoffselskapet som gjør reservasjonen på din konto, ikke Bulder Bank. Det vanlige ved fylling av drivstoff er at stasjonen reserverer 1500 kr umiddelbart, deretter slipper de forskjellen mellom det du fyller for og de 1500 kr med det samme. Penger som er reservert går ikke ut av konto, men blir gjort midlertidig utilgjengelig for å sikre dekning til det du kjøper. Vi kan ikke slette reservasjoner uten samtykke fra bedriften som har utført den. Håper pengene dine er tilbake på konto nå. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Vart frista til å prøve ut Bulder Bank sitt konsept og la inn verdien på dei to husa mine, det eldste brukte eg e-takst for 5 år tilbake for å være sikker på å ikkje kreve for mykje. Når lånet er innvilga ser eg at dei har brukt kjøpesummen på 2,04 MNOk i 2003 som verdi! Det sjølv om markedet har stege 265% i den perioden og e-taksten frå 2017 var på 4,75 MNOK (deagen ser 5,5 MNOK) . Lite trøst at eg no får ein ny automatisk takst på 3,42 MNOK. Svært motstrebersk kundebehandling ala "computer says no". Ikkje noko stort problem for meg, men eg ønsker verkeleg banken ei lysande framtid og det får dei ikkje på denne måten, spesielt ikkje nå banken svarar med den tonen dei gjer. Så no byttar eg igjen etter å ha prøvd dette ut.
Hei Geir Ved boliglånssøknad bør du benytte en e-takst som er 6 måneder eller ferskere. Når en e-takst legges inn vektes verdien i e-taksten mot den automatiske taksten. Jo eldre e-taksten er, jo mindre vektes summen i denne. Vi skriver mer om dette på nettsidene våre https://faq.bulderbank.no/sok-boliglan/ma-jeg-ha-en-e-takst-for-a-endre-verdien-pa-min-bolig Dersom du har fått boligen automatisk taksert til 3,42 millioner, så er det denne summen vi bruker for å bergen hvilken belåningsgrad du har og hvilken rente du skal ha. Våre flinke kundebehandlere har i sjelden grad mulighet til å overstyre det de automatiske beregningene vurderer. Derfor kan de heller ikke alltid endre på det du og andre kunder ønsker. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Har bare opplevd strålende service ved kontakt og det var forholdsvis enkelt å bli kunde. Liker aller best hvor lett det er å ha oversikt over økonomien, med pengebruk oversikten, sparing og oversikt hus. Enkel å bruke og føler jeg har omtrent alt jeg kan ønske meg fra en bank, selv om det kun er mobilbank.
Hei Kristine! Så bra at Bulder-appen fungerer så godt for deg. Vi legger ned mye arbedi i at det skal være enkelt for deg å ha oversikt over pengebruk, sparing og boliglån. Og ja, sant det funker helt fint å gjøre alt på mobilen!? :) Hilsen alle oss i Bulder!
En bank jeg forholder meg lite til, da alt bare fungerer fint og appen inneholder alt jeg trenger. For mitt behov tilfredsstiller den alt på en problemfri måte. Jeg regner med at for mange kunder vil denne banken være for enkel og tilby for få tjenester, men det jeg setter pris på er at den gir meg det jeg behøver lett tilgjengelig. Den er appens svar på det skandiabanken var på nett når den kom.
Hei Børge! Vi tror at du og resten av våre kunder har ganske mye på listen over ting som er viktigere å bruke tid på enn bank. Vi liker derfor veldig godt å høre at du føler at du slipper å bruke tid på banken din - spesielt når alt fungerer problemfritt som du sier. Du har helt rett, Bulder er ikke for alle. Men det høres ut som vi er en god match med deg og dine kundebehov, Børge! Ha en fantastisk dag :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Vi fikk lovnad fra banken om innvilget lån og blir kunde. Senere kommer avslaget. Dette etter at kundeforhold er opprettet og nye bankkort på vei i posten. Antar at Bulder Bank ikke er ukjent i Finansklagenemnda sitt system. Toppen av det hele er en useriøs kundeservice som ikke kommer tilbake til deg som lovet. Jeg venter fortsatt på en telefon - men ser nå at de har avsluttet hele kundeforholdet. Dette uten noe form for kommunikasjon. Styr unna - dette er direkte useriøst.
Hei Thomas Dette høres ikke ut som en bra kundeopplevelse for din del. Vi skal sjekke opp i hva som har skjedd i ditt tilfelle. Uten at jeg kjenner detaljene her kan det virke som vi og du kanskje har misforstått hverandre ett sted i prosessen med lånet? Har du noe mer du trenger å vite fra oss, eller hjelp til, så ikke nøl med å kontakte oss. Hilsen alle oss i Bulder
Lett å skifte til Bulder Bank. Bra renter og de gir kundeutbytte. Så langt er det ikke mulig å foreta betaling til utlandet, noe som for mitt vedkommende er nødvendig.
Hei Frode! Så bra å høre at du synes det var leltt og skifte og at du er fornøyd med god rente og kundeutbytte. Skjønner at du savner utenlandsbetaling. Det jobber vi på spreng med. Hilsen alle oss i Bulder :)
Raskt oppfølging. De beste betingelser på både lån og sparing. Egen app som funker veldig bra.
Hei Berit! Så bra å høre at du er fornøyd med både lånet, sparingen og appen! Vi skal jobbe hardt for å fortsette å holde deg fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder Bank :)