Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å skifte til Bulder Bank. Bra renter og de gir kundeutbytte. Så langt er det ikke mulig å foreta betaling til utlandet, noe som for mitt vedkommende er nødvendig.
Hei Frode! Så bra å høre at du synes det var leltt og skifte og at du er fornøyd med god rente og kundeutbytte. Skjønner at du savner utenlandsbetaling. Det jobber vi på spreng med. Hilsen alle oss i Bulder :)
Raskt oppfølging. De beste betingelser på både lån og sparing. Egen app som funker veldig bra.
Hei Berit! Så bra å høre at du er fornøyd med både lånet, sparingen og appen! Vi skal jobbe hardt for å fortsette å holde deg fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder Bank :)
De har veldig gode priser på sine bankprodukter, i tillegg åpner de hvert år for kundeutbytte.
Hei Erik Det stemmer! Vi jobber for å alltid være blant de billigste boliglånene og samtidig ha god rente på innskudd. Så bra at du har fått med deg at vi har mulighet for årlig kundeutbytte også. Det har vi betalt ut alle årene siden ordningen kom. For et lån kan et kundeutbytte utgjøre ganske mye. Et lån på 2 millioner i 2021 gav et utbytte på 4000 kr i 2022. Enda mer om man er to låntakere. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Anbefales på det sterkeste, banken som ikke krever store lån for å få beste rente
Hei Svein Det stemmer. Veldig mange av kundene som kommer til oss for å spare penger på lånet har lån med lav belåningsgrad. Denne typen lån har ofte dårlige betingelser i andre banker. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Lett forståelig meny i app, renten er god både på lån og innskudd, ingen gebyr eller begrensning for bruk/uttak av sparepenger, og ikke minst kundeutbytte👏😊
Hei Siv Så bra å høre at du er fornøyd med appen, lånet, sparing, gebyrfriheten og kundeutbyttet. Det høres ut som vi er en perfekt match! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for å holde deg fornøyd som kunde. Hilsen alle oss i Bulder Bank :)
Er bare en flopp som mangler det meste. Kundeservice på laveste nivå og dårlige "åpningstider".
Hei Petter Det stemmer. For å gjøre brukeropplevelsen best mulig på mobil prioriterer vi all vår kraft inn der. Det er derfor et aktivt valg fra vår side å ikke bruke tid og kapasitet på å lage en nettbank. Skal du trives som kunde i Bulder må du derfor være glad i å gjøre alt på mobilen. Bulder Bank er også laget for kundene som liker å fikse tingene selv og ikke har behov for en personlig rådgiver. Men trenger du hjelp til noe får du hjelp fra oss på telefon eller chat mellom 09 og 15. E-post kan du sende når som helst på døgnet. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Venter fortsatt på svar på søknad om refinansiering, 12 dager nå. Uholdbart
Hei Astrid Hos oss kommer svaret på søknaden automatisk, du skal ikke trenge å vente på noe. Er du sikker på at du har fullført søknaden? Hilsen oss i Bulder :)