Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppfølging. De beste betingelser på både lån og sparing. Egen app som funker veldig bra.
Hei Berit! Så bra å høre at du er fornøyd med både lånet, sparingen og appen! Vi skal jobbe hardt for å fortsette å holde deg fornøyd. Hilsen alle oss i Bulder Bank :)
De har veldig gode priser på sine bankprodukter, i tillegg åpner de hvert år for kundeutbytte.
Hei Erik Det stemmer! Vi jobber for å alltid være blant de billigste boliglånene og samtidig ha god rente på innskudd. Så bra at du har fått med deg at vi har mulighet for årlig kundeutbytte også. Det har vi betalt ut alle årene siden ordningen kom. For et lån kan et kundeutbytte utgjøre ganske mye. Et lån på 2 millioner i 2021 gav et utbytte på 4000 kr i 2022. Enda mer om man er to låntakere. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Anbefales på det sterkeste, banken som ikke krever store lån for å få beste rente
Hei Svein Det stemmer. Veldig mange av kundene som kommer til oss for å spare penger på lånet har lån med lav belåningsgrad. Denne typen lån har ofte dårlige betingelser i andre banker. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Lett forståelig meny i app, renten er god både på lån og innskudd, ingen gebyr eller begrensning for bruk/uttak av sparepenger, og ikke minst kundeutbytte👏😊
Hei Siv Så bra å høre at du er fornøyd med appen, lånet, sparing, gebyrfriheten og kundeutbyttet. Det høres ut som vi er en perfekt match! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for å holde deg fornøyd som kunde. Hilsen alle oss i Bulder Bank :)
Er bare en flopp som mangler det meste. Kundeservice på laveste nivå og dårlige "åpningstider".
Hei Petter Det stemmer. For å gjøre brukeropplevelsen best mulig på mobil prioriterer vi all vår kraft inn der. Det er derfor et aktivt valg fra vår side å ikke bruke tid og kapasitet på å lage en nettbank. Skal du trives som kunde i Bulder må du derfor være glad i å gjøre alt på mobilen. Bulder Bank er også laget for kundene som liker å fikse tingene selv og ikke har behov for en personlig rådgiver. Men trenger du hjelp til noe får du hjelp fra oss på telefon eller chat mellom 09 og 15. E-post kan du sende når som helst på døgnet. Hilsen alle oss i Bulder Bank
Venter fortsatt på svar på søknad om refinansiering, 12 dager nå. Uholdbart
Hei Astrid Hos oss kommer svaret på søknaden automatisk, du skal ikke trenge å vente på noe. Er du sikker på at du har fullført søknaden? Hilsen oss i Bulder :)
Skandiabanken er banken for kundene som liker en digital og selvbetjent bank! Det har den vært helt siden starten for 21 år siden. Man kan logge inn på nettsiden med Windows operativsystem, Android eller IOS for å utføre det man trenger. Det kan man ikke (tro det eller ei) hos Bulder Bank!!! Der er det kun Android og IOS som gjelder. Både nettsiden og app'en hos Skandiabanken har svart skrift på hvit bunn, som er bevist å være best leselig. Bulder Bank har det motsatte. Jeg tok opp et lån i Bulder Bank og ønsket etter noen dager å finne nedbetalingsplanen, men den var umulig å finne. Ringte derfor til dem og fikk, etter laaang ventetid, kontakt med et menneske. "Nedbetalingsplanen ligger i innboksen" var svaret, men det gjorde den ikke. Vedkommende guidet meg til å klikke både her og der, men nedbetalingsplanen var ikke å finne i app'en, så vedkommende måtte til slutt sende meg den via mail. Ingen tvil om at det er en del "barnesykdommer" ute og går i Bulder Bank, som gjør at Skandiabanken har et forsprang.
Hei Roald Sbanken har gjort veldig mye bra for det norske bankmarkedet og hatt de mest fornøyde kundene år etter år. Veldig imponerende. Bulder Bank har alltid handlet om at du skal gjøre alt på mobilen. Valget om å ikke lage innlogging i vanlig nettleser, samt å ha "darkmode" (hvit skrift på svart bakgrunn) er bevisst og noe vi ønsker. Veldig mange liker dette, men selvsagt ikke alle. Det skjønner vi. Nedbetalingsplanen finner du ved å trykke på *boligen din*, så på *lånet*. Rett under *historikk* ligger den. Hilsen oss i Bulder :)