Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk, men kundeservice har lært seg alle forklaringer og bortforklaringer. Rentetilbudet på nettsiden er ikke den fulle sannhet, noe man oppdager etterhvert. Appen har mange småfeil som må rettes.
Hei Jan Det er bra å høre du synes vi er hyggelige folk. Rentetilbudet på nettsiden vår er faktisk den fulle sannhet. Vi har bare åpne priser. Ingen skjulte skuffetilbud eller lokketilbud. Alle med samme belåningsgrad har samme rente i Bulder. Hilsen alle oss i Bulder:)
Jeg er litt misfornøyd med at Bulder kun er en app og at man ikke har tilgang til nettbank. Det hadde også vært fint hvis de hadde et konkurransedyktig utvalg av fond. Bortsett fra det, er jeg stort sett fornøyd. Jeg bruker Bulder for brukskonto, for regningsbetaling og litt til kortsiktig sparing på høyrentekonto. De har ikke markedets beste rente, men jeg gjør det hovedsakelig fordi det er praktisk.
Hei Trond Vi noterer oss poengene dine. Vi kommer aldri til å bygge en tradisjonell nettbank. Det er et aktivt valg. Vi vil bygge verdens beste bank-app, og det tror vi bare vi klarer om vi bruker alle kreftene våre på appen. Det stemmer at utvalget vårt på fond ikke er veldig bredt. Her ser vi på om vi kan utvide tilbudet fremover. Hilsen alle oss i Bulder:)
Automatisk nedjustering av renten plus en brukervennlig app av ytterste klasse. Kan man gi noe annet enn ⭐⭐⭐⭐⭐
Hei Eric Ja, er det ikke deilig med rente som automatisk justerer seg ned uten at du må prute? Godt å høre at appen fungerer så bra for deg! Takk for fem stjerner 🤩 Hilsen alle oss i Bulder:)
Banken er enkel å bruke ved hjelp av en god App. Renten justeres automatisk til laveste mulige prosent hele tiden basert på verdi på hus og styringsrente. Både for lån og innskudd. Bra oversikt over kontoer, og inn og utbetaling, både fortid og fremtid. Skulle ønske det var mulig å få konto og kort til barna også, så hadde det vært enda bedre oversikt. Og sending av fysiske kort kunne være raskere. Topp bank!
Hei Per! Ja, sant det er deilig med en rente som automatisk justeres til den beste renten du kan få hos oss. Så godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg, og at du får god oversikt over økonomien din både fremover og bakover. Det er flere enn deg som ønsker konto og kort til barna, det ser vi på. Det vil imidlertid kreve en stor ombygging av hvordan Bulder er bygget, fordi innlogging og identifisering av barn er mer komplisert enn det kanskje høres ut. Men vi forstår godt at du ønsker dette. Hilsen alle oss i Bulder:)
Så enkelt og greit! Den beste banken jeg har hatt!!!
Hei Anita Wow! Det er vi glad for å høre. 🤩 Så bra at Bulder fungerer så godt for deg! Hilsen alle oss i Bulder:)
Førsteinntrykket mitt av Bulder var at det kom til å bli tungvint å kun måtte forholde seg til mobilapp, og ikke nettbank, men det blir man fort vant til når appen er så lett å bruke! Tydelig at man har hatt designere på banen for å gjøre brukeropplevelsen helmaks! Hadde de også hatt BSU, og bedre aksjehandel hadde ting vært enda bedre, men dette er ting jeg har i andre banker.
Hei Mats! Det du forteller har vi hørt fra flere enn deg. Det kan være litt uvant å bare forholde seg til appen, og ikke en tradisjonell nettbank. Men de fleste som var skeptisk i utgangspunktet sier det samme som deg, det fungerer supert når de har blitt vant til det. Du har helt rett, vi har gode designere som hele tiden flikker på appen på å få den enda bedre. Innspill om BSU og aksjehandel er mottatt. Det vi kan si er at vi ikke har noen umiddelbare planer om disse. Men det kan endre seg. Det er ikke dumt å bruke flere banker, og lage en miks som funker optimalt for deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Styr unna selv om de har god rente. Første masse rot for å bestille kredittkort. Jeg hadde ikke åpnet opp kredittsperren, men fikk ikke beskjed hvorfor jeg ikke kunne få kredittkort. Ble bare avvist. Etter mye om og men med kundeservice gikk det endelig i orden. I appen får man ikke svar på alt man lurer på men må inn på en egen nettside med FAQ. Ikke intuitivt hvordan man f.eks skaffer seg BankID. For min del har dette vært en rotete og overføring. I tillegg skulle man tro de helst vil ha 16 åringer som kunder med tekstene som kommer opp mens man signerer lånepairer. Mulig jeg er gammeldags, men savner også å kunne logge inn i nettbank på PC. Bytter bank så fort jeg kan.
Hei Kari For noen år siden skrev mediene mye om at det kunne være lurt å aktivere en kredittsperre. Det kan være gode grunner for å gjøre dette, men noe mange glemmer er at dette også vil sperre for kundens egne søknader om lån eller lignende. Vi tar imot tilbakemeldingene dine om at du synes det var vanskelig å finne ut av ting i appen, og at det var vanskelig å bestille BankID. Det høres ut som Bulder kanskje ikke var en god match for deg. Vi håper du blir mer fornøyd i din neste bank. Hilsen alle oss i Bulder :)