Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Førsteinntrykket mitt av Bulder var at det kom til å bli tungvint å kun måtte forholde seg til mobilapp, og ikke nettbank, men det blir man fort vant til når appen er så lett å bruke! Tydelig at man har hatt designere på banen for å gjøre brukeropplevelsen helmaks! Hadde de også hatt BSU, og bedre aksjehandel hadde ting vært enda bedre, men dette er ting jeg har i andre banker.
Hei Mats! Det du forteller har vi hørt fra flere enn deg. Det kan være litt uvant å bare forholde seg til appen, og ikke en tradisjonell nettbank. Men de fleste som var skeptisk i utgangspunktet sier det samme som deg, det fungerer supert når de har blitt vant til det. Du har helt rett, vi har gode designere som hele tiden flikker på appen på å få den enda bedre. Innspill om BSU og aksjehandel er mottatt. Det vi kan si er at vi ikke har noen umiddelbare planer om disse. Men det kan endre seg. Det er ikke dumt å bruke flere banker, og lage en miks som funker optimalt for deg! Hilsen alle oss i Bulder :)
Styr unna selv om de har god rente. Første masse rot for å bestille kredittkort. Jeg hadde ikke åpnet opp kredittsperren, men fikk ikke beskjed hvorfor jeg ikke kunne få kredittkort. Ble bare avvist. Etter mye om og men med kundeservice gikk det endelig i orden. I appen får man ikke svar på alt man lurer på men må inn på en egen nettside med FAQ. Ikke intuitivt hvordan man f.eks skaffer seg BankID. For min del har dette vært en rotete og overføring. I tillegg skulle man tro de helst vil ha 16 åringer som kunder med tekstene som kommer opp mens man signerer lånepairer. Mulig jeg er gammeldags, men savner også å kunne logge inn i nettbank på PC. Bytter bank så fort jeg kan.
Hei Kari For noen år siden skrev mediene mye om at det kunne være lurt å aktivere en kredittsperre. Det kan være gode grunner for å gjøre dette, men noe mange glemmer er at dette også vil sperre for kundens egne søknader om lån eller lignende. Vi tar imot tilbakemeldingene dine om at du synes det var vanskelig å finne ut av ting i appen, og at det var vanskelig å bestille BankID. Det høres ut som Bulder kanskje ikke var en god match for deg. Vi håper du blir mer fornøyd i din neste bank. Hilsen alle oss i Bulder :)
Å bytte til Bulder gikk knirkefritt og jeg har spart mye penger på boligrenta. De har i tillegg en veldig god innskuddsrente på sparekontoen, særlig med tanke på at den ikke har noen binding. Bulder flytter alle AvtaleGiroene dine med et tastetrykk - det var nydelig. De har en lekker og brukervennlig bankapp. Jeg anbefaler alle som bare har bruk for standard banktjenester å bytte til Bulder.
Hei Simen Så bra å høre at byttet gikk knirkefritt og at du har spart mye på boligrenta! Det stemmer, den nye måten å flytte Avtalegiroer på er en drøm, og veldig etterlengtet funksjon hos kundene. Dette har vært altfor vanskelig frem til nå. Takk for anbefalingen din, og velkommen til Bulder. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg er 16 å ønsker å bytte til en annen bank da DNB kjøpte opp banken og fjernet Apple Pay. Rart at man ikke kan lage konto hvis man er under 18
Hei Martin Det stemmer. Å lage bank for folk under 18 år krever et helt eget oppsett og er mye mer omfattende enn det kanskje høres ut. Derfor er ikke et tilbud til de under 18 år noe vi har prioritert frem til nå. Forstår at det er skuffende for deg. Heldigvis er det mange banker som tilbyr Apple Pay. Hilsen alle oss i Bulder:)
Kunne vært bra om jeg bare kunne fått et kredittkort fra dem. Jeg har ingen gjeld, og er villig til å avslutte hele kontoen min i Sbanken, inkludert kredittkortet. Men det automatiske systemet vil ikke godkjenne søknaden min og kundeservice kan ikke forklare hvorfor og deres eneste råd er "å prøve igjen senere". Dette kunne ha vært den nye banken for oss, men nei...
Hei Neela Synd at det ble et avslag og at dette stoppet deg fra å bli kunde hos oss. Du har rett i at det automatiske systemet kan oppleves som i overkant strengt, og at vi ikke alltid klarer å se helheten like godt som en menneskelig rådgiver kan klare. Hilsen alle oss i Bulder:)
Veldig bra nettbank. Enkelt å flytte boliglån uten verdivurdering. Flinke folk på kundeservice. Anbefales !!
Hei Knut Herlig å høre at det var enkelt å flytte lånet og at Bulder fungerer så bra for deg. Takk for anbefaling! Hilsen alle oss i Bulder :)
Bankbyttet gikk knirkefritt via app. Bulders bank-app har et veldig oversiktlig grensesnitt og betalinger og overføringer gjøres med ett eller få trykk. Akkurat som om appen skjønner hva du skal gjøre og jeg trenger bare klikke OK. Oversikt over bankkort, forbruk og lån etc. presenteres på en veldig god måte som gir meg en ny og bedre innsikt og oversikt i egen økonomi. Kundeservice via chat er raskt på og gir konkrete svar, men jeg hadde funnet det selv om jeg hadde kjent menyvalgene mine litt bedre. Alt i alt min nye favorittbank. VELDIG bra
Hei Geir Så bra å høre at bankbyttet gikk knirkefritt og at appen fungerer så bra for deg! Vi skal jobbe knallhardt på videre for å holde deg like fornøyd! Hilsen alle oss i Bulder :)