Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fine ordninger for mine behov. Jeg har imidlertid felles økonomi med min kone, jeg får ikke beskjed om, blant annet, når hun mottar efaktura, og jeg må inn på hennes konto for å otdne dette. Ellers veldig godt fornøyd!
Konkurransedyktige renter på både innskudd og lån, samt ingen gebyrer. God og brukervennlig mobilapp.
God og oversiktlig banktjeneste. Lettvint å få utført tjenester.
1. Øsker at det kun ligger reelle fakturaer i kontoen. At det ligger forventet betaling gjør det vanskelig å ha oversikt. Ofte ligger de feil, dobbelt (både faktura og forventet) , etter at de er betalt ligger de fortsatt som forventet, eller det ligger forventet faktura som ikke skal komme. Har prøvd å venne meg til, men blir sittende å regne manuelt for å få oversikt. Kunne eventuelt ligge helt adskilt fra min pengebeholdning. 2. Det burde være enklere å ta en faktura som ligger til forfall og gjøre om til avtaleiro.
Byttet huslån til Bulder og er veldig fornøyd med prosessen og resultatet. Hadde foretrukket en web-side også for å gjøre daglig-bank lettere, men appen fungerer veldig godt med tanke på håndtering av alt rundt huslånet. Liker også de automatiske prosessene i Bulder som justering av rente når bolig stiger i verdi. Her skjer det automatisk, men i andre banker må man mase og følge med selv.
Har div konto inkl. Sparekto. Har også huslån. Er fornøyd kunde
Bulder er akkurat det jeg forventer av en bank. Enkelt å bruke, fin app og ikke minst at rentente på min høyrentekonto godskrives daglig. Selvfølgelig også at de har den beste renten på høyrentekonto uten binding.