Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter mange år med Sbanken har byttet til Bulder men det er umulig å få kredittkort og man får ikke svar på hvorfor. Eier bolig, har bare 100.000 kr igjen av boliglån, solid økonomi, med bra lønn. Har søkt 2 ganger i løpet av 2 mnd ... fikk nei ... forstår ikke hvorfor er det så vanskelig ... har søkt kredittkort med 10.000 grense ... skal velge en annen bank ... det er bare trist
Hei Marius Skjønner godt at det er frustrerende å ikke få godkjent søknad på kredittkort. Kredittkortsøknaden vår er relativt ny og vi vil bruke litt tid på trimme den til å bli bedre. Akkurat nå kan den oppleves som litt "streng". Vi jobber med å bli bedre her. Hilsen alle oss i Bulder:)
Ryddig og ultrarask refinansiering av lån. Vennlig og effektiv veiledning. Bredt banktilbud som enkelt gir nødvendig oversikt. Daglige tjenester løses på sekunder.
Hei Johan Herlig å høre at flyttingen av lånet var ryddig og ultrarask! Det er akkurat det vi ønsker å få til for deg som kunde. Godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg! Hilsen alle oss i Bulder:)
Er spesielt fornøyd med god rente på sparekonto, med ubegrenset uttak. Banken er gebyrfri og lik for alle. Gøy når det kommer ekstra penger på konto i form av kundeutbytte
Hei Iren Ja, god rente samtidig som du ikke har begrensninger i antall uttak gir god fleksibilitet til deg som kunde. Det stemmer. Her har vi gebyrfrihet og lik pris for alle. Ingen krav til å prute for å få beste rente, eller forskjellsbehandling av kunder. Kundeutbytte er noe kundene nesten ikke tror på før de får det. Men når de pengene kommer inn på konto skjønner vi at det er en litt over snittet bra dag! Vi digger å betale ut kundeutbytte til kundene våre. Hilsen alle oss i Bulder:)
Lett tilgjengelig bank med smarte løsninger. Rask service og gode betingelser.
Hei Marit Herlig å høre at du synes vi er lett tilgjengelig med smarte løsninger, rask service og gode betingelser. Det er du som er smart som har tatt et aktivt valg for deg og pengene dine med å komme til Bulder :) Hilsen alle oss i Bulder:)
Kun app, ikke noen enkel webside/nettbank. Appen er svart bakgrunn, litt harry, og vanskelig å lese det som står. Går ikke an å selv endre beløpsgrense på avtalegiroen, men de hjelper deg raskt hvis du spør. Hvis et trekk på en avtalegiro er stoppet pga av beløpsgrense så står det ingenting om det i app. Bare at trekk er stoppet. Så... det merkes innimellom at det er en tungrodd sparebank og den bankens gamle tungrodde datasystemer / driftsleverandører som står bak. F.eks. når man skal sette opp BankID. Bra renter på sparekonto, lett å flytte lån og avtalegiroen, har Apple Pay, har ikke minst, en chat der du kan snakke med virkelige mennesker og får stort sett veldig bra hjelp der.
Hei Asissi Det stemmer. Vi hjelper deg raskt om du vil endre beløpsgrensen på en avtalegiro. Og vi er på saken med at dette skal bli noe du kan fikse helt selv i appen fremover. Her skal vi bli bedre! Godt å høre at du er fornøyd med renten på sparekonto, at det var lett og flytte lån og avtalegiro og Apple Pay. Jepp, i chatten vår møter du virkelige og dyktige mennesker som hjelper deg med det du trenger. Hilsen oss i Bulder:)
Hei, Det er åpenbart flere enn meg som opplever usikkerhet knyttet til innlogging, overføring og betalinger via biometri. Utover dette, ikke helt uviktige moment, er jeg godt fornøyd med appen. Så mitt spørsmål er ganske enkelt: når vil Bulder Bank evt. tilby innlogging via BankID? Mvh TB
Hei TB Biometri er mye tryggere enn for eksempel en PIN-kode. BankID er også et trygt alternativ for innlogging, men tar mye lenger tid enn biometrisk innlogging som er gjort på under et sekund. Vi jobber nå med å gjøre ferdig en alternativ innlogging som bruker BankID for de som vil foretrekke det. Vi forventer å være klar med den innen en måneds tid. Hilsen oss i Bulder:)
Vanskelig å få kredittkort, og det som verre er; umulig å få svar på hvorfor. Har solid økonomi, men underkjent som kredittkort-verdig. Prøver man å ringe kundeservice, kan ikke de forklare hvorfor heller. Eneste svar er at man kan prøve å søke igjen om en måned….Håpløst.
Hei Bygutt Kredittkortsøknaden vår er relativt ny og kan nå oppleves som litt "streng". Vi jobber med å gjøre den bedre. Det er ikke alltid kundeservice kan vite nøyaktig hva som er grunnen til avslaget heller. Så det er ikke deres feil at de ikke kan hjelpe deg der. Her må vi i Bulder bli bedre, både på selve søknaden og på å forklare hvorfor det ble avslag. Hilsen oss i Bulder:)