Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God rente gjennom Akademikerne, men lurer på om det er verdt å heller betale noen kroner ekstra hos en annen bank fordi nettbanken er så katastrofalt dårlig. Dette går ikke an i 2020! De sier at de har fokus på utvikling av mobilappen, men det veier ikke opp for en så dårlig nettbank. Nå MÅ Danske Bank snart koble seg på, hvis ikke mister de både gamle og potensielt nye kunder. X antall innlogginger med Bank-ID (inkludert passord!! Kan nesten ikke huske sist gang jeg måtte taste inn passord på Bank-ID!), så uoversiktlig at det er til å grine av, vanskelig å finne frem, liten skrift, etc, etc, etc. Se å få ansatt noen av utviklerne hos Sbanken, der vet de hvordan et godt brukergrensesnitt ser ut. Det er med sorg i hjertet at jeg må forlate Sbanken og gå over til den G R U S O M M E nettbanken til Danske Bank.
Hei, Kristine. Det er godt å høre at du er fornøyd med vilkårene du får hos oss, men selvsagt kjedelig å høre at du er misfornøyd med nettbanken vår. Vi tar tilbakemeldingen til oss, og med oss i vår utvikling av digitale løsninger. Vi håper at du velger å bli hos oss, og ta gjerne kontakt med oss enten per telefon eller via melding i nettbank/mobilbank om det er noe vi kan hjelpe deg med./ Thea
Har Akademikeravtalen i Danske Bank. Pluss - Gode betingelser på boliglån - En OK mobil-app, men på langt nær så god som andre banker sin. Står til 3 pluss. Minus - Gammeldags og knotete nettbank. - Lang vente- og behandlingstid på boliglån. - Lang ventetid på telefon til kundeservice (ca. 40 min hver gang). Heller ingen indikasjon på hvor man står i køen. - Tilbyr ikke gebyrfri avtale for unge kunder som en del andre banker tilbyr. - Banken støtter ikke Vipps-funksjoner som f.eks å få fremvist saldo i Vipps-appen.
Hei, Andreas. Godt å høre at du er fornøyd med vilkårene du får hos oss. Når det gjelder behandlingstid så har vi dessverre større pågang enn ønsket for tiden, i tillegg er det ferieavvikling som gjør at kapasiteten vår er redusert. Dette er selvfølgelig beklagelig, men vi jobber på spreng med å få svart så fort som mulig. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar det med videre. Håper du ellers er fornøyd, og ikke nøl med å si fra om det er andre ting du savner. /Wayra
Danske bank sin kundeservice er totalt ubrukelige. Ikke gir de god nok info(dårlig opplæring?), de skaper ekstra arbeid for folk, og de vil knapt la en avsluttet en konto. Det letteste var da å si opp kort, sjekke hvilke tjenester man betaler for, avslutte de, og la 10 kr stå igjen på konto, er det de tar i mnds gebyr bare man rører kortet. Så da tok jeg ut alle pengene. Avsluttet konto kun pga. dårlig kundeservice. Styr unna
Hei, Arne. Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Generelt kan vi si at vi selvsagt alltid forsøker å være løsningsorienterte og finne gode løsninger for hver enkelt kunde, så det er kjedelig å høre at ditt inntrykk er annerledes. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og den blir tatt videre internt. / Thea
Har Danske Bank pga Akademikernes gunstige avtale for boliglån. Svært fornøyd med kunderådgiver og all dialog med henne har vært positiv og raske prosesser. Dessverre er nettbanken til Danske Bank helt forferdelig dårlig. Gammelt grensesnitt, lite brukervennlig, for mange steg for å gjennomføre prosesser, vanskelig å finne frem til helt standard oppgaver. Meldinger fra kunderådgiver i Mobilbanken er umulig å finne igjen i nettbanken på desktop. Mobilbanken har begrenset bruksområde og funksjoner, noe som hele tiden tvinger deg inn i nettbanken. Dessverre er opplevelsen av nettbanken og Mobilbanken såpass dårlig at kun det helt nødvendige oppgaver utføres hos Danske Bank og jeg foretrekker i stedet å benytte min gamle nettbank i Sparebanken Vest.
Hei, Ida! Det er godt å høre at du er fornøyd med vilkårene du får hos oss, men selvsagt kjedelig å høre at du er misfornøyd med nettbanken og mobilbanken vår. Vi tar med oss tilbakemeldingen din videre. Når det gjelder mobilbanken vår er denne i kontinuerlig utvikling. Vi håper at du velger å bli hos oss, og ta gjerne kontakt med oss enten per telefon eller via melding i nettbank/mobilbank om det er noe vi kan hjelpe deg med. /Thea
Vi spurte kundeservicen hvor lang tid del ville ta å bytte bank til danske bank. Da fikk vi beskjed om at det ville ta ca to til tre uker. Det har nå gått 11 uker siden vi ga alle våre opplysninger og informasjon til danske bank, for å bytte bank. Vi fikk fikk aldri beskjed fra kunderådgiveren vi hadde under bankbytteprosessen at det ville ta så lang tid. Vi avtalte også tider hvor kunderådgiveren skulle ringe oss, noe som sjeldent ble gjort som avtalt, og vi måtte mase på mail for å få en telefonsamtale. Siden det tok 11 uker, fikk boliglånet vårt en mye større overkurs. Vi regnet med at danske bank ville komme med en løsning med tanke på overkursen, siden den var blitt så høy på grunn av alt for lang ventetid og manglende kommunikasjon fra kunderådgiver. Vi fikk da beskjed at de ikke kunne gjøre noe med overkursen, og at ''det ikke var noe mer å si om saken''. Dette er utrolig dårlig, for her er det rett og slett kun snakk om å rydde opp etter seg, noe danskebank ikke var villig til å gjøre.
Hei, Eirik! Det er kjedelig å høre at du har en dårlig opplevelse med oss. Det er beklagelig at det har tatt så lang tid med bankbytteprosessen din, noe som ikke skal ta 11 uker. Vi kan naturlig nok si noe om ditt spesifikke kundeforhold, men generelt kan vi si at vi selvsagt alltid forsøker å være løsningsorienterte og finne gode løsninger for hver enkelt kunde, så det er kjedelig å høre at ditt inntrykk er annerledes. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og den er tatt videre internt. Beklager igjen at vi ikke kan levere til forventningene, håper likevel du finner kvaliteter som gjør at du ønsker å bli kunde av oss. /Thea
Dårlig kundeservice spesielt fra rådgivere, tilfredsstillende/forventet behandling fra konsulenter. Vanskeligheter med oppretting av avtalegiro og efaktura avtaler.
Hei, Alan. Det er kjedelig å høre at du har en dårlig opplevelse av oss. Om du har konkrete eksempler du er misfornøyd med rundt vår kundeservice setter vi pris på om du tar kontakt med oss enten via melding i nettbanken slik at vi får tatt med dette videre. / Thea
Hei, Anbefaler dere å oppgradere appen til mer brukervennlig og mer funksjoner, synes dere har god kapasitet til det. Tror ikke det koster veldig mye heller, ser 80% av de som ikke er fornøyde med banken er på grunn av brukervennligheten på nettbanken + appen. F.eks. savner å trykke med "force touch" på iphone og få meny der i fra. Ellers syns jeg de har Norges billigste renter for akademikere :-) Kundeservice: Føler de vil legge på fortest mulig, altså de ber deg om å gjøre alt på nettbanken, noe de kan faktisk gjøre selv.
Hei, Pål. Det er kjedelig å høre at du er misfornøyd med både nettbank og mobilbank. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vår mobilbank er i kontinuerlig utvikling og vi tar med din tilbakemelding videre. Om du har konkrete eksempler du er misfornøyd med rundt vår kundeservice setter vi pris på om du tar kontakt med oss enten via melding i nettbanken slik at vi får tatt dette videre./ Thea