Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De hadde sperret kortet mitt fordi jeg var i utlandet. Dette synes jeg er bra, men når jeg ringer så legger de på. Veldig rart av en bank å gjøre, og mange av kompisene har samme bank sier banken bare virker svindlete. var skeptisk til denne banken fra starten, men dessverre valgte jeg å gi de en sjanse. Ikke gjør samme feil som meg. Dette er ren svindel.
Denne banken fortjener ikke mer enn 0 stjerner.. Opplevd å bli skjelt ut av kundebehandler fordi jeg kritiserte bank id ved bytte av ny telefon.. og hvor dum jeg var.. Er bare mensa medlem med 146 i iq men nok om det.. De betaler heller ikke ut underkurs ved fastrente lån som er unikt i Norge.. De siste ukene har det kommet usedvanlig mye personlige spørsmål om hvem jeg vippser penger til og forlanger utskrifter fra western union overføring til venner og bekjente i utlandet.. Nei nå er det nok for min del.. Bytter bank..
Har vært kunde de siste 4 årene, og når vi nå trengte lån til nytt hus brukte de over 4 uker på å behandle saken vår. Vi kjøpte et ganske dyrt hus i Oslo, og opplevde at saksbehandlerne våre (som merkelig nok satt i Trondheim) syntes kjøpesummen var latterlig høy og tok oss ikke på alvor. I motsetning fikk vi innvilget finansiering på under 24 timer i en annen bank (og under 5 virkedager hos fire andre banker), hvor samtlige behandlet oss kjempebra. Mobilbanken og nettbanken har forøvrig også latterlig dårlig UX. Det eneste positive med Danske Bank er Akademikeravtalen.
Veldig fornøyd i mange år. God service. Gode å forhandle med. Kan bli bedre til telefon service.
Horrible kundeservice. Inkompetente og trege. Må hundre runder og intet skjer, intet blir forstått eller gjort. Håpløst! Om ikke jeg hadde fastrente har jeg byttet for lengst! Har i tillegg akademiker avtale og det hjelper ikke litt!
Hold dere langt unna denne banken, ren svindel bank. De har benyttet seg av liten skrift for å ikke betale underkurs, men overkurs skal de ha. Ethvert fastrentelån behandles kun når det går i deres favør, når det går i kundens favør så gjør de seg vanskelige, trekker ut tiden og mener at den markedsføringen de har på sin egen side ikke gjelder deg som kunde.
Etter å ha fått store bøter for brudd på norske hvitvaskingsregler, samt enorme bøter for tilsvarende i Estland, virker Danske Bank desperat og nevrotisk i å skulle ha detaljert innsyn i kundenes økonomi. Finn en annen bank om du ikke har lyst på byråkratiske, distanserte saksbehandlere som helst vil vite alt om deg. Gjennom 50 år som bankkunde har jeg aldri hatt et så komplisert og ubehagelig kundeforhold til en bank.