Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde i Danske bank i over 10 år, men nå er det nok. Danske bank gjorde en feil i sitt system, som jeg måtte betale for. Jeg ba om fastrente og booket møte på nettsiden deres, men fikk aldri svar, og så økte de fastrenten, og nektet å gi meg tilbud om det jeg opprinnelig søkte på. Null ønske om å hjelpe kunder eller yte god kundeservice, og dette er bare et av mange eksempler hvor jeg nesten må krangle meg til bedre vilkår som skal være fullt mulig å få. Men nå er det nok, nå går jeg over til DNB. Er så lei hele Danske bank nå. STYR UNNA! Spar deg for irritasjonen.
Forferdelig kundeservice fra danske bank, dårligste jeg har opplevd på markedet.
Som student med kredittkort og fondssparing hos banken har jeg vært storfornøyd. Får enkelt tak i rådgiver eller kundeservice når jeg trenger det, og nettbanken og appen er enkel å bruke.
Har vært kunde i mange år og det fungerer bra så lenge du ikke har behov for å snakke med noen om et stort eller lite problem. Brukte over en halv time i går for å prøve å få tak i kundeservice fordi min kodebrikke ikke fungerer og jeg hadde behov for å få betalt regninger. Etter en endeløs masing om at jeg bør heller bruke chat eller mail samt en skurrende støy som minnet mest om noe mellom en syk fugl og en knirkende dør, hadde jeg ikke mer tid av min arbeidsdag å bruke på dette så jeg la på. Tenkte så at jeg fikk benytte fritiden til dette og slo derfor på tråden i ettermiddag. Kom igjennom relativt raskt og etter å ha forklart hva mitt problem var skulle jeg bli satt over til teknisk. Etter å ha ventet en god stund i kø ble samtlaen brutt. Så var det å ring opp på nytt. Ny endeløs venting med en stemme og knirkelyder som etter hvert begynte å få liv i både hodepine og blodtrykk. Kom så gjennom til samme persom som sist. Han skulle sette meg over igjen. Ny venting i kø før en dansk stemme svarte. Stilte meg mange spørsmål og ba om mitt cpi nr. Da jeg ikke visste hva det var fikk jeg en hånlig latter og forklaring på at det selvfølgelig var dansk personnummer. Jeg svarer at jeg er norsk og derfor ikke har dansk personnummer. Hvorpå jeg nærmest bli skjelt ut for å ringe til ham i Danmark. Forsøkte igjen å forklare at jeg ble satt over dit men da la han på røret. Ny endeløs kø til kundeservice. Samme persom svarer og jeg var da så pass het i toppen at jeg spurte om å få snakke med en som var litt mer inne i hva de holdt på med enn han tydligvis var. Han ba meg da å logge på nettbanken og skrive en melding. Jeg så ikke noe hensikt i å bruke mer tid på vedkommende og ga meg på tap. Mens jeg holdt på med dette i timesvis hadde kona også ringt i håp om å komme gjennom til en fornuftig person. Hun hadde også lagt igjen mitt telefonnummer som hun hadde bedt banken å ringe. Etter en stund ringte det faktisk opp og en hyggelig kar som hjalp meg på et øyeblikk med et problem som iflg han alle burde kunne hjulpet oss med enkelt og kjapt. Men altså i tillegg til timevis med ørkesløs venting, tikkende tellerskritt og ikke minst kokende toppetasje sitter man med en følelse av at kunder i Danske Bank er fint å ha så lenge de betaler sin rente og holder kjeft.
Rådgiverne har høy kompetanse, sørger alltid for at det er et tilpasset team med ulik kompetanse tilpasset kunden. Mobilbanken er super til de fleste formål.
Styr unna! De er mer opptatt av sin fortjeneste enn god rådgivning. Låneprisene de oppgir er ikke reell de har lagt på i ettertid ved to forespørsler da jeg har fått det skriftlig.
Alt er bra med danske bank. Veldig praktisk app og nettbrett er helt konge. Oversiktlig og fint design .