Danske Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet bank pga. en god fordelsavtale gjennom Akademikerne. Hadde det ikke vært for de veldig gode vilkårene hadde jeg byttet tilbake.. Nettbankløsningen er veldig gammeldags og tungvin. Bank-id fungerer bare når den selv vil. De skal ha skryt for at kundeservice svarer raskt og er behjelpelige, men jeg har heller aldri hatt så mye behov for kontakt med bankpersonale som etter jeg flyttet til Danske bank, dette med henvendelser på ting som i min gamle bank gikk av seg selv, eller man enkelt kunne ordne på 1 sek. Generelt veldig lite brukervennlige løsninger.
Hei S! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vilkårene hos oss, men selvsagt kjedelig å høre at du er misfornøyd med nettbankløsningen vår. Vi jobber kontinuerlig med våre digitale løsninger, spesielt mobilbank, og vi setter derfor stor pris på alle tilbakemeldinger. Du kan ellers finne svar på de fleste spørsmål via https://danskebank.no/kundeservice /Per
Har Danske bank kun på grunn av gebyrfri betaling til Sverige. Ellers er både kundeservice og nettbank under enhver kritikk. Så og si umulig å opprette avtalegiro, som er den enkleste sak i f.eks. Sparebank1. Veldig knotete og vanskelig og nesten uforståelig nettbank. Ingen varsel om eFaktura som er forfalt! Ikke engang varsel om forfalt faktura på egne kredittkort i banken! Virker som banken med hensikt sender opplyser minstebeløp og ikke den reelle regning på kredittkort, ihvertfall er det vanskelig å oppdage forfallsdato! Anbefaler ikke banken til noen! Hadde en veldig positiv bankkontakt som gikk ut i permisjon, og som nå er tilbake! Det kan hjelpe på videre kundeforhold.
Hei Arve. Det var kjedelig å høre at du har en dårlig opplevelse av oss. Om du har konkrete eksempler du er misfornøyd med rundt vår kundeservice setter vi pris på om du tar kontakt med oss enten via melding i nettbanken slik at vi får tatt dette videre. Når det gjelder faktura på kredittkort hos oss, vil alltid totalt utestående beløp og forfallsdato framkomme på denne. Dersom faktura på kredittkort blir ubetalt varsler vi om dette i form av et betalingsvarsel. Ellers kan du finne svar på det meste du lurer på rundt våre digitale løsninger på våre hjemmesider: https://danskebank.no/privat/faa-hjelp /Per
Elendig nettbank. Nå er det nok...
Byttet bank fra DNB til Danske Bank, og er svært fornøyd med det valget allerede. De kan kundebehandling. Oversiktlige systemer. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Det gjorde jeg ikke i DNB.
Hei, og tusen takk for god og veldig hyggelig tilbakemelding! /Per
De er ihvertfall ikke flinke til å hjelpe eller finne løsning. De er så flinke og hjelpsomme når de vil ha deg som kunde, men så fort er du kunde hos dem, så ignorer deg deg helt. Det er så typisk at det starter bra så snur de seg når du havner i situasjon og vil ha hjelp, da er de veldig frekke og behandler deg ikke bra. Kundeservice er flinke, men de som sitter på rådgivning er elendige og bør ikke få den jobben, både frekke og uerfarne og arrogante.
Hei! Vårt fokus skal alltid være å finne den beste løsningen og sørge for økonomisk trygghet for våre kunder, så vi synes det er veldig kjedelig å høre at du har en annen erfaring, og kan bare beklage dette. Vi håper ikke det er for sent for oss å rette opp inntrykket for deg, så håper du tar kontakt med oss enten per telefon eller melding i nettbank/mobilbank slik at vi kan se videre på dette sammen. /Per
Ba om lån med fastrente fredag den 1. November, siden de hadde klusset og sendt meg lånedokumenter med 50000kr mindre i lån enn hva jeg ba om. Da jeg så at de hadde satt opp renten siden første gang vi avtalte dette innså jeg at det ville lønne seg med fastrente, og gi oss en sikrere hverdag. Jeg fikk svar den 1. November om at dette ville bli implementert i papirene og være klar til underskriving tidlig neste uke. Neste uke gikk, og fredag den 8 hadde jeg enda ikke mottatt papirer til signering. Da satte de også opp fastrentene. Så pga at kundebehandler trenerte prosessen må vi altså betale flere tusen ekstra over de neste ti årene, selv om det var deres feil. Dette er 4mnd vi er kunde hos dem, og etter x antall lignende saker allerede vurdere vi allerede å bytte bank, selv om det er "billig" rente gjennom akademikerne. Dette, sammen med at en må fysisk kontakte dem for enkle ting som å opprette avtalegiro, i stedet for at en kan gjøre dette automatisk når en betaler (slik som andre normale banker), og at det ikke er mulig å ringe til din "personlige" kundeveileder direkte gjør at vi faktisk vil anbefale alle om å holde seg langt unna, og ikke vurdere å bytte til Danske Bank.
Elendig service. Medarbeidere som gir ulike opplysninger. Ingenting ordner seg uten kafkaaktige prosesser. I front jobber det folk som ikke aner hva de holder på med.