DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært en lojal kunde og brukt Sparebanken Øst/Din bank i over 30år uten noe form for betalingsproblemer. Har i disse årene hatt god inntekt, godt utbytte fra eget investeringsselskap og et lite boliglån i denne banken. Søkte for noen uker siden om at flexilån for litt oppussing av huset med pant i huset mitt som er tilnærmet nedbetalt. Fikk avslag via appen etter 1 uke, og først flere dager senere en upersonlig mail om at flexilånet av avslått grunnet stram økonomi, noe som ikke stemmer.(ikke billån, ikke forbrukslån og nesten nedbetalt huslån. Sendt svar på mail uten å få tilbakemelding på denne. Har nå fått flexilån i annen bank uten noe problem, og er i ferd med å flytte bankforbindelse. Nettbanken deres fungerer utmerket, med god oppe tid og funksjonalitet. Men kundebehandlingen og lånevurdering har jeg opplevd som meget dårlig, useriøs og upersonlig.
Hei Konnerudbeboer Takk for tilbakemelding. Vi er en enkel selvbetjent nettbank bank, med få enkle produkter. Det er ikke alle som passer inn hos oss. For eksempel er utbytte noe vårt selvbetjeningskonsept ikke kan håndtere. Hilsen DinBANK
AVGIFTEN ER FOR HØY på Visa. Sparerenten følger ikke markedet.
Hei Rolf H Takk for tilbakemelding. Hilsen DinBANK
De aller fleste tjenestene er uten gebyr,enkel å bruke,kundeservice er helt ok.
Hei Toto Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
God service når jeg ringer. Hyggelige kundebehandlere som noen ganger justerer rente.
Hei Nils E Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om våre ansatte og servicen. Hilsen DinBANK.no
Jeg var kunde i DNB og var oppgitt over alle gebyrene på uttak, betalinger og overføringer. Innbilte meg at jeg hadde gunstigste lånerente, og ble derfor overrasket da banken kontaktet meg og sa at jeg kunne få 1% bedre renter hvis jeg opprettet en sparekonto med minst 100 000 innestående. Jeg undersøkte hvilken rente andre banker opererte med. DinBank lå lavest av alle, og jeg fikk mere enn 1% bedre rente ved å bytte til den uten noe krav til sparekonto. Og i motsetning til DNB ingen gebyrer på noe. En kundetjeneste som er lett å nå og som alltid har tid til å hjelpe og gi gode råd! Jeg aldri angret siden og anbefaler alle å bytte bank. Bare fordeler, ingen ulemper!
Hei John W Hjertelig takk for at du anbefaler oss til alle. Hilsen DinBANK.no
Fikk ikke noe rente på et betydelig beløp innestående. Banken burde informert om at sparekonto nå het sparekonto + for å få renter. Har nå bestemt å bytte bank til mye bedre rente og betingelser
Hei Inge J Alle betingelser ligger på nettsiden. Renteendringer sendes i nettbanken. Vi tar med oss tilbakemeldingen om at du likevel mener du ikke har fått informasjon om betingelsene på kontoen din. Til slutt vil vi bare si at vi håper du kommer tilbake til oss igjen ved en senere anledning. Hilsen DinBANK.no
Har hatt Dinbank i nesten 15 år, opplever rask og imøtekommende kundeservice.
Hei Isabel. Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk. Hilsen DinBANK.no