DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt Dinbank i nesten 15 år, opplever rask og imøtekommende kundeservice.
Hei Isabel. Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Tusen takk. Hilsen DinBANK.no
Fornøyd med nettbankløsning, alltid fått god hjelp, god kommunikasjon ved forespørsler og ting som må løses. Så var med beklagelse jeg skiftet til annen bank som kunne tilby BankID med sin nettbankløsning. Det gikk jo veldig greit da.
Hei Stein B Tusen takk for tilbakemeldingen. Du kan bruke BankID fra annen bank hos oss :-) Hilsen DinBANK.no
Byttet fra Sbanken til DinBank i 2021. Det viste seg at DinBank ikke hadde Bank ID til nye kunder, men valgte å bli der likevel. Fikk beskjed den gangen om å bruke bank id gjennom en annen bank. Men i dag, når jeg ikke kommer inn på min egen konto med godkjent bank id gjennom BN bank, men får beskjed av kundebehandler at "Det må være feil på din bank id".... BN bank avkreftet at det var feil på min bank id. I tillegg måtte jeg sende inn skjermdump av feil meldingen fikk "Use of service not successfull..... etc Contact you bank" Dette var en stor skuffelse å bytte fra Sbanken til DinBank.no. Bytter bank Da er det slutt for mitt vedkommende i denne banken.
Hei Tone E.A Det var leit å høre. Ta gjerne kontakt med oss igjen så vi kan finne ut av det. Hilsen Sparebanken Øst
Tenkte jeg skulle gi DinBank en sjanse til å matche boliglånstilbudene jeg har fått fra DNB og Nordea for en bolig jeg har signert kontrakt på, siden jeg ikke egentlig ønsker å støtte disse bankene. Men nei, ikke bare tok det en UKE før de svarte på søknaden, først trodde de det var en finansieringsbevissøknad, som de ikke har et skjema for engang? De kunne da ikke hjelpe meg. Jeg sa det var boliglånssøknad, da jeg hadde oppgitt adresse og pris på salget i prossessen til og med, og da svarer det kort på at de ikke kan behandle noe før jeg står som hjemmelshaver for panten. Ikke bare er dette mitt første kjøp så vet ikke hva det betyr engang, men det bar bare helt kort og kontant, absolutt ingen ønske om å følge opp, nysgjerrig på situasjonen, eller noe. Jeg har jo tilbud fra andre banker, så vet de ikke hvordan dette gjøres da? Total mangel på interesse. Virker som de ikke ønsker kunder, så da får jeg nøye meg med banker som evner å gi tilbud og oppfølging underveis. Velg DinBank om du liker å presse deg på folk mot deres vilje og være den som drar hele prossessen.
Hei Jørgen Takk for tilbakemeldingen. Der er det mye vi tar til oss og skal forbedre oss på. DinBANK.no kan bare ta pant i eiendom som du står som eier av. Det vil si etter at du har kjøpt boligen. Vi vil gjerne ha nye kunder, og håper du vil gi oss en sjanse til ved en senere anledning. Hilsen DinBANK.no
Har varit kund hos DinBANK i många år. Hade tidigare bostadslån (nu färdigbetalt) och var genomgående nöjd med betingelserna samt kundeservicen. Har fortsatt brukskonto samt sparkonto hos DinBANK, och har inga tankar på att avsluta kundförhållandet. Räntan (0,60%) på sparkonto (DinSPAREKONTO) är bra men kan bli bättre. Nettbanken fungerar däremot utmärkt, är enkel och funktionellt bra. Kan absolut rekommendera DinBANK.
Hei Ola. Takk for hyggelig anbefaling, og vi jobber med å stadig bli bedre! Hilsen DinBANK.no
Enkel og grei mobilbank.- De gir 0,6 % rente. Har også en bindingsrente på 0,8% med 31 dagers binding. Et jo mye bedre en høyrenta til DNB på bare 0,25%
Hei Kjell R. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
De lever det de skal og ikke noe mer, det er fantastisk! - Super enkel nettbank. - Ikke noe mas om å kjøpe andre produkter. - Svært få nyhetsbrev. - De ringer meg aldri. - SVÆRT gode vilkår. - Kundeservicen er bra! Send dog epost, ks er vell kun åpen ett par timer om dagen. Jeg har boliglån, snakket med dem litt på telefon for 3 år siden, satte autotrekk til lånetrekk-kontoen, sjekket nettbanken en gang i kvartalet siden. Thats it. DNB boliglån kan ta seg en bolle.
Hei Hans E Takk for tilbakemeldingen :-) Vi er glade når du er fornøyd! Hilsen DinBANK.no