DinBank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har varit kund hos DinBANK i många år. Hade tidigare bostadslån (nu färdigbetalt) och var genomgående nöjd med betingelserna samt kundeservicen. Har fortsatt brukskonto samt sparkonto hos DinBANK, och har inga tankar på att avsluta kundförhållandet. Räntan (0,60%) på sparkonto (DinSPAREKONTO) är bra men kan bli bättre. Nettbanken fungerar däremot utmärkt, är enkel och funktionellt bra. Kan absolut rekommendera DinBANK.
Hei Ola. Takk for hyggelig anbefaling, og vi jobber med å stadig bli bedre! Hilsen DinBANK.no
Enkel og grei mobilbank.- De gir 0,6 % rente. Har også en bindingsrente på 0,8% med 31 dagers binding. Et jo mye bedre en høyrenta til DNB på bare 0,25%
Hei Kjell R. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen DinBANK.no
De lever det de skal og ikke noe mer, det er fantastisk! - Super enkel nettbank. - Ikke noe mas om å kjøpe andre produkter. - Svært få nyhetsbrev. - De ringer meg aldri. - SVÆRT gode vilkår. - Kundeservicen er bra! Send dog epost, ks er vell kun åpen ett par timer om dagen. Jeg har boliglån, snakket med dem litt på telefon for 3 år siden, satte autotrekk til lånetrekk-kontoen, sjekket nettbanken en gang i kvartalet siden. Thats it. DNB boliglån kan ta seg en bolle.
Hei Hans E Takk for tilbakemeldingen :-) Vi er glade når du er fornøyd! Hilsen DinBANK.no
Jeg har et enkelt kundeforhold, men kan likevel anbefale DinBank til alle jeg kjenner!
Hei Mekkine Vi er glad for at du er kunde hos oss! Takk for anbefalingen! Hilsen DinBANK.no
Ringer av og til til banken og da ser de på om betingelsene kan endres til det bedre.
Hei Nils E Takk for flott tilbakemelding. Vi gjør så godt vi kan :-) Hilsen DinBANK.no
Har tilfeldigvis eit boliglån i denne banken. Merkeleg nok så måtte dette delast opp i to lån med samme betingelsar, eit stort og eit lite lån. Utruleg tungvint å måtte rekne på alt mulig. I tillegg går renta berre oppover, har 3 gangar på 3 år reagert på at renta er for høg i forhold til markedsført for nye kundar. Er berre ein kjapp epost til kundesenteret så ordnar det seg utan noko diskusjon. Dette er utspekulert, og fører til at lojale og passive kundar får dårlege betingelsar. I tillegg er nettbanken gammaldags og utruleg dårleg.
Hei Jens H Godt du ble fornøyd med renteendringen :-) Vi jobber stadig med å forbedre oss, og sier tusen takk for tilbakemeldingene. Hilsen DinBANK.no